Miten rakennat oman jäsenyyssivuston ilman teknistä kikkailua [Video]

Unohda monimutkaiset järjestelmät ja ohjelmat! Tässä ovat suosituksemme, kun haluat välttää pahimmat kompastuskivet omaa jäsenyyssivustoa rakentaessasi: Katso tämä video nyt ja oivallat mm. Miten oman jäsenyyssivuston rakentaminen tapahtuu KÄYTÄNNÖSSÄ – ilman monimutkaisia, teknisiä järjestelmiä 6 kriteeriä, jotka kannattaa pitää mielessä,… Lue lisää »

10 parasta jäsenyyssivustomallia – löydä omasi! [Video]

Omalla jäsenyyssivustolla on mahdollista tuottaa tasaista tulovirtaa, koska silloin sinulla on asiakkaita, jotka maksavat sinulle säännöllistä jäsenyysmaksua kuukaudesta tai vuodesta toiseen. On kuitenkin olemassa erilaisia tapoja toteuttaa se oma jäsenyyssivusto. Tällä videolla näet 10 tuottoisaa jäsenyyssivustomallia – todennäköisesti löydät näiden… Lue lisää »

“Pitäisikö minun tehdä verkkokurssi vai jäsenyyssivusto?” ja muita kysymyksiä jäsenyyssivustoista [Video]

Onko jäsenyyssivuston tekeminen oikea vaihtoehto sinulle? Kuinka paljon sisältöä pitää tehdä omalle jäsenyyssivustolle joka kuukausi? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastaukset tässä videossa: Katso tämä video nyt ja oivallat mm. Milloin oman jäsenyyssivuston tekeminen tulee olemaan tuottavampi vaihtoehto yrityksellesi… Lue lisää »

Näin saat tasaista tulovirtaa jäsenyyssivustojen avulla [Video]

Jos haluat luoda digibisneksen, jossa saat jatkuvaa tuloa joka kuukausi ilman uusien asiakkaiden jatkuvaa jahtaamista, tämä videosarja on sinua varten! Tulet oppimaan, miten voit luoda jäsenyyssivuston, joka tuottaa sinulle tasaista, ennustettavaa tulovirtaa: Katso tämä video nyt ja oivallat mm. Mikä… Lue lisää »

Näin muunnat somejulkaisusi, videosi ja artikkelisi asiakasmagneeteiksi – Näkymättömän myynnin ja Digiliikkujan avulla

Tupun, joka myy tuputtamalla tuotteitaan Toivon, joka yrittää auttaa ihmisiä ilmaiseksi ja toivoo vastineeksi kauppaa

Vältä nämä 9 virhettä, kun teet verkkokurssin

Hyvillä välineillä verkkokurssin tekeminen onnistuu helposti, mutta matkalla on monta sudenkuoppaa. Lue tästä, mitkä ovat yhdeksän yleisintä virhettä verkkokurssin tekemisessä ja miten pääset maaliin ilman kompurointia. Näin varmistat, että verkkokurssistasi tulee menestys. 1. virhe: Yrität tehdä kaiken kerralla valmiiksi Tyypillinen… Lue lisää »

Näin kirjoitat myyntisivun verkkokurssille – ota 5-osainen kaava talteen

Vaikka verkkokurssin sisältö olisi kuinka hyvä, se ei menesty ilman myyntiä ja maksavia asiakkaita. Kun kurssi on valmis, ensimmäinen askel on myyntisivun tekeminen. Se onnistuu näiden ohjeiden avulla. Vahva oman asian osaaminen on aina verkkokurssin perusta. Sen avulla syntyy sisältöä,… Lue lisää »

Näin saat enemmän lukijoita sähköposteillesi ja myyntiä tuotteillesi – kirjoittamalla sähköposteja, jotka rakentavat luottamussuhdetta

Silloin kun osaat viestiä yleisösi kanssa tavalla, joka samanaikaisesti auttaa heitä, kasvattaa heidän ostohaluaan tuotteitasi kohtaan ja vahvistaa sinun ja yleisösi välistä luottamussuhdetta, silloin olet oppinut kenties tärkeimmän digibisnestaidon. Tämän artikkelin lukemalla pääset opettelemaan sitä taitoa, sillä tulet oivaltamaan, miten… Lue lisää »

Näin keräät ja moninkertaistat sähköpostilistasi vieheen avulla, jota seuraajasi rakastavat

Tervetuloa jälleen äärimmäisen tärkeän digibisnesaiheen pariin, sähköpostilistojen ihmeelliseen maailmaan. Tämän artikkelisarjan edellisessä artikkelissa perustin uuden sähköpostilistan ja kerroin miksi ilmainenkin sähköpostilista tulee “myydä”. Edellisessä artikkelissa opit myös kommunikoimaan sähköpostilistasi hyötyperustaisen arvon siten, että juuri oikeanlaiset henkilöt haluavat liittyä listallesi ja… Lue lisää »

Näin keräät sähköpostilistaa poikkeuksellisen tehokkaasti, yleisin tapa on myös huonoin

Olen harkinnut erääseen intohimooni liittyvän sähköpostilistan perustamista jo vuosien ajan. Todisteena tästä on neljä vuotta sitten ostettu verkkotunnus, joka on odottanut toiveikkaana kaikki nämä vuodet päästäkseen käyttöön. Vihdoin odotus palkittiin. Niinpä kutsun sinut nyt mukaan jännittävälle matkalle, jolla pääset todistamaan… Lue lisää »

Unohda tavalliset uutiskirjeet! 4 elementtiä, jotka tekevät sähköpostista tuottavimman markkinointikanavasi

Toivo Tyhjä ja Jouko Valo ovat digiyrittäjiä, jotka aloittivat bisneksensä samoista lähtökohdista, mutta ovat päätyneet hyvin erilaisiin tilanteisiin… Toivo joutuu jahtaamaan asiakkaita. Hän joutuu niska hiessä etsimään ja ottamaan yhteyttä ihmisiin saadakseen edes yhden asiakkaan. Hän on tehnyt itselleen hienot… Lue lisää »

Näin vedät puoleesi asiakkaita ilman tyrkyttämistä: Tee päinvastoin kuin ~98% muista digiyrittäjistä

Myynti on yleensä vain ihmisten häiritsemistä, mutta siitä voi tehdä IHANAA (sekä itselleen että asiakkaille)! Silloin kun puhumme myynnistä, niin yleinen reaktio on ”Apua! Tiedän, että minulla on hyvä verkkokurssi, mutta sen myyminen tuntuu ihmisten häirinnältä. En ole myyjä-tyyppiä ollenkaan.… Lue lisää »

5 ikivihreää strategiaa, jotka auttavat valmentajia ja asiantuntijoita menestymään 2020-luvulla

20% tekemistäsi asioista tuottaa 80% tuloksistasi. Näin kuulee usein sanottavan, mutta mitkä oikeasti ovat ne 20% asioista? Monet yrittäjät päätyvät etsimään kaikkein tehokkaimpia taktiikoita ja menetelmiä… Mutta se johtaa vain tähän ongelmaan: “Monella ei valitettavasti ole hallussaan perusteita menestyvän liiketoiminnan… Lue lisää »

Näin viet valmennuksesi verkkoon ja moninkertaistat maineesi ja ansaintasi

Jos olet kouluttaja tai valmentaja, niin muuntamalla valmennuksesi digituotteiksi, voit ikään kuin monistaa itsesi ja luoda itsellesi aika- ja paikkariippumattoman digibisneksen (tai lifestyle-bisneksen). Ajattele – jos sinulla on vaikkapa verkkokurssi myynnissä netissä, jonka markkinointi ja ylläpitäminen vaatii vain minimaalisen määrän… Lue lisää »

Näin teet kurssistasi erilaisen, tuoreen ja jännittävän

Kilpailu verkkokursseissa kiristyy – Näin teet kurssistasi erilaisen, tuoreen ja jännittävän

Vaikka elämme verkkokurssibisneksen kulta-aikaa (tällä hetkellä verkkokursseja tehdään ja myydään ennätysmäärä!), suurin osa verkkokurssiyrittäjistä silti epäonnistuu. Eikä se ole ihme, kun katsoo tyypillisiä verkkokursseja, kuten tätä: Tämä on kuvitteellinen (mutta todellisen kurssin inspiroima) esimerkki Sanotaan, että haluan oppia kirjoittamaan PHP-koodikieltä…… Lue lisää »

Ennen tuskailin markkinoinnin parissa, nyt sain 19 543 kävijää ja 235 083 € myyntiä: Miksi Facebook-mainonta ja sähköposti ovat avain asiakasvirtaan

“Vaikka teen mitä, en silti saa asiakkaita!” Vielä muutama vuosi sitten olin todella turhautunut markkinointiin. Saatoin käyttää tuntikausia, jopa useita päiviä, yhden artikkelin kirjoittamiseen… Kaadoin siihen artikkeliin koko sieluni ja ruumiini niin sanotusti, jotta se toisi sivustolleni kävijöitä ja bisnekselleni… Lue lisää »

Onko sinulla paljon seuraajia SoMessa? Näin rakennat bisneksen, joka tukee unelmiesi elämää

Vaikka sinulla olisi paljon seuraajia sosiaalisessa mediassa, se ei tarkoita, että ansaitsisit sillä niin paljon kuin haluaisit (tai voisit). Itse asiassa, rahaa tienaavista somevaikuttajista jopa 46% ansaitsee alle 500€ kuukaudessa. Ja vain pieni prosentti tienaa somettamisella leipänsä. (lähde: Somevaikuttaja 2018 barometri)… Lue lisää »

3000€ / kk ja 10 000€ / kk suunnitelmat (+ tulolaskuri)

Lähtö oli viivästynyt, webinaari oli kohta alkamassa ja istuin vielä autossa matkalla nopeamman netin ääreen. Liikennevalot tuntuivat kaikki vilkuttavan punaista ja liikenne jumitti. Alkoi jo hieman hikoiluttaa. Minun olisi pitänyt olla jo tovi sitten hoitamassa valmistelut loppuun. Vihdoin oltiin perillä,… Lue lisää »

Lähihoitajasta lifestyle-yrittäjäksi

Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen väittelivät, kuka onnistuu perustamaan nopeiten menestyvän lifestyle-bisneksen… Äh, vanha tarina… jonka olet varmaan jo sitä paitsi kuullut? Siis se juttu, jossa ruotsalainen luuli olevansa vahvoilla, mutta suomalainen liittyi Digivallankumouksen maksuttomaan digibisnesvalmennukseen ja voitti kisan. Otetaanpa uusi… Lue lisää »

8 idioottivarmaa tapaa löytää idea loistavalle digituotteelle

Väitän, että jokaisen sisältä löytyy loistava digituoteidea. Jos joku pystyy kirjoittamaan menestyskirjan siivoamisesta (sellaisesta taidosta, jota jokainen osaa ainakin vähän!), silloin kuka tahansa pystyy keksimään loistoidean digituotteelleen. Tämä on ihan tositarina, ja tulen kertomaan sinulle lisää siitä myöhemmin. Mutta sitä… Lue lisää »

Totuus myyntisivusi tehottomuudesta: parempi otsikko ei auta (mutta tämä auttaa)

Tiedätkö mikä kampittaa lähes aina loistavankin myyntisivun? Jostain syystä aina puhutaan myynti-copyn alkupuolen tehoista kuten otsikoista – eikä toki syyttä. Pitäähän huomio saada herätettyä ja lukija seuraamaan ajatusketjujasi, sehän on selvä. Ja silti… on yksi vähintään yhtä tärkeä kohta jokaisella… Lue lisää »

Kapinallisen mainosmiehen opas myyvän (ja mukaansatempaavan) sähköpostin kirjoittamiseen

“Sinun pitää vain luvata hyödyllistä tietoa mainoksissasi, ei antaa sitä!” väittivät Davidin yhtiökumppanit. He vastustivat tämän nuoren copywriterin ajatusta kirjoittaa hyödyllisiä vinkkejä mainoksiinsa. Mainonnassahan on kyse vain lupausten antamisesta ja tarjousten tekemisestä, ajattelivat nämä vanhan koulukunnan mainosmiehet. David joutui odottamaan… Lue lisää »

7 työkalua ammattimaisten verkkokurssien tekemiseen

Etsitkö laadukkaita, budjettiisi sopivia työkaluja videoiden ja verkkokurssien tekemiseen? Olemme järjestäneet verkkokoulutuksia vuodesta 2013 lähtien, käyttäneet lukuisia työkaluja ja poimineet jyvät akanoista. Näillä työkaluilla pystyt tekemään ammattimaisia videoita ja verkkokursseja lähes millä tahansa budjetilla: Ammattitason mikrofoni kameralle Kameran tai puhelimen… Lue lisää »

Copywriterien salaisia aseita!

Tiedän hyvin, että copywritereita ympäröi tietty mystisyyden ja tarkoin varjeltujen salaisuuksien aura. Markkinointiseminaareissa tunnettuja copywritereita vedellään hihasta enemmän kuin muita, ja kohdellaan kuin jonkin sortin kuninkaallisia. Tiedän tämän omakohtaisesti, edelleen se yllättää kun vaikka Sydneyssä seminaarihotellin aulassa täysin tuntematon kaveri… Lue lisää »