Esittelyssä Suomen mielenkiintoisimmat tietokirjat 2015: Sosiaalinen media


Kirjailijat ovat hyvällä asialla ja olisimme kiitollisia, jos auttaisit levittämään tietoa heidän kirjoistaan. Siispä, klikkaa alta ja auta. 🙂

Kirjatiivistelmien sisällysluettelo:

  • Jarmo Lahti – Tapahtuma suorana videona nettiin – miksi ja miten?
  • Zaki Azedani – Pikaopas some-markkinointiin

 

Jarmo Lahti

Tapahtuma suorana videona nettiin – miksi ja miten? Tilaisuuden digitalisointi tuo sille lisää yleisöä, mutta mitä kaikkea kuuluu tilaisuuden onnistuneeseen digitalisointiin?

Markkinointiseminaarin tai muun tilaisuuden suora nettivideointi eli striimaus vapauttaa yleisön paikan kahleista ja sen tallenne ajan kahleista. Tilaisuus voidaan kevyimmillään digitalisoida älykännykällä, eikä korkeakaan laatu enää maksa messinkiä.

“Striimauskirja. Nyt” kertoo miksi ja miten tilaisuus muutetaan biteiksi ja myös miten noista biteistä otetaan kaikki irti – pelkkä striimaus ei välttämättä riitä.

Valmistuin diplomi-insinööriksi viime vuosituhannella ja olen työskennellyt tekniikasta ja taloudesta raportoivassa mediassa alan johtavissa yrityksissä toimittajasta päätoimittajaan. Olen seurannut läheltä niin mediatekniikan kehitystä kuin median murrosta ja myös elänyt sitä ns. kädet savessa.

2000-luku on reaaliaikaa, ääntä ja kuvaa, monimediaa ja sisältömarkkinointia, josta vm. asiasta olen myös muuten saanut hyvää lisätietoa Digivallankumouksen E-kirja Mastermind -kurssilla. Niitä oppeja soveltaen “Striimauskirja. Nyt” rakentuu parhaillaan biteiksi pilveen ja ilmestyy loppuvuodesta 2015 tai alkuvuodesta 2016.

Käy lukemassa lisää: striimauskirja.launchrock.com

 

Zaki Azedani

Pikaopas some-markkinointiin on lyhyt ja ytimekäs kirja markkinoinnista sosiaalisessa mediassa. Se sisältää käytännönläheisiä menetelmiä, joiden avulla voit saavuttaa tuloksia jo heti ensi hetkestä lähtien. Kirja tarjoaa menestyksekkääseen nettimarkkinointiin selkeät rakennuspalikat, jotka on helppo ottaa saman tien käyttöön lukuisten tehtävien ja malliesimerkkien avustuksella.

Löydät kirjasta vastaukset kysymyksiin kuten:
Mitkä some-kanavat ovat sopivimpia yritykseni markkinointiin?
Miten saan lisää asiakkaita ja kasvatettua myyntiä sosiaalisen median avulla?
Miten onnistun julkaisemaan säännöllisesti laadukkaita päivityksiä, jotka tuottavat lisäarvoa seuraajilleni?
Mitä asioita mittaamalla varmistan, että some-markkinointiin käyttämäni aika ja raha maksavat itsensä takaisin?

Pikaopas some-markkinointiin johdattaa lukijan kädestä pitäen kohti mitattavaa ja tuloksellista some-markkinointia. Se sopii kaikille alasta riippumatta, sillä asiakkaiden auttaminen ja sitouttaminen kannattaa tehdä siellä, missä he viettävät jo valmiiksi merkittävän osan ajastaan, eli sosiaalisessa mediassa.
Kirjaan on tiivistetty tärkeimmät ja tehokkaimmat some-markkinointitekniikat, mutta se tarjoaa myös linkkejä laadukkaisiin lisämateriaaleihin heille, jotka haluavat syvällisempää osaamista. Kirja julkaistaan 11.11.2015 ja se sisältää ajankohtaisimmat tiedot tästä jatkuvasti kehittyvästä aiheesta.

Olen Zaki Azedani, sosiaalisen median asiantuntija ja digitaalisen markkinoinnin ammattilainen, joka on tehnyt some-markkinointia sekä kansainvälisesti tunnetuille brändeille että paikallisille pienyrittäjille. Pyrin jatkuvasti kehittämään itseäni, minkä takia lähdin kirjoittamaan tätä kirjaa, jotta voisin täydentää omia tietojani ja samalla auttaa muita.

E-kirja Mastermind –kurssi on tarjonnut paljon hyviä oppeja helposti omaksuttavassa muodossa. Kurssi on motivoinut minua yrittäjyyteen ja kehittänyt minusta entistäkin paremman markkinoijan. E-kirja Mastermindin parasta antia ovat olleet tehtävät, joita olen mukisematta tehnyt viikosta toiseen päästäkseni kohti unelmiani.

Käy lukemassa lisää: www.zakisome.fi/pikaopas-some-markkinointiin/