Vihaatko tyrkyttävää myyntiä ja haluaisit kasvattaa liiketoimintaasi?

Mitä jos voisit auttaa kerrallaan täyden auditorion verran ihmisiä ja 90 minuuttia myöhemmin kokea suurimman palkkapäiväsi?

Webinaareilla se onnistuu!

Moi, tässä Petri ja Pekka Digivallankumoukselta. Tällä sivulla näytämme sinulle, minkä takia webinaarit ovat tehokkain ja mukavin tapa myydä tuotteitasi ja palveluitasi tällä hetkellä...

Mikä on webinaari?

Webinaarit ovat kuin seminaareja, joita pidetään netissä. Ne ovat suoria lähetyksiä, eli voit jutella yleisösi kanssa ja saada heiltä palautetta. Voit jakaa osallistujille osaamistasi ja myydä samalla tuotteitasi ja palveluitasi. Webinaarien järjestäminen on yllättävän helppoa silloin kun tietää mitä tekee.

Miksi sinun kannattaa hyödyntää webinaareja?

Webinaarit ovat tällä hetkellä yksi tehokkaimmista keinoista osaamisesi ja tuotteittesi myymiseksi verkossa. Webinaarit sopivat sinulle, vaikka sinulla sattuisi olemaan tekninen peukalo keskellä kämmentä, jännität ryhmän edessä esiintymistä, etkä halua tyrkyttää itseäsi.

Miksi webinaarit toimivat?

1

Webinaarit tuottavat lisäarvoa

Ihmiset osallistuvat webinaareihin samasta syystä kuin he osallistuvat kursseille tai ostavat tietokirjoja - he haluavat oppia uutta. Kun sinä jaat hyödyllistä tietoa yleisöllesi, he kiittävät sinua siitä!

Sinun ei tarvitse käyttää agressiivisia myyntikikkoja, koska webinaarissa antamasi apu herättää yleisössäsi kiitollisuutta ja tarvetta palauttaa saatu palvelus.

2

Webinaarit rakentavat luottamusta

Webinaareissa kommunikoit omalla äänelläsi, omilla kasvoillasi. Sinä ja yleisösi olette yhteisessä, virtuaalisessa tilassa. Rakennat luottamussuhdetta yleisöösi auttamalla heitä ja olemalla oma itsesi.

3

Webinaarit ovat reaaliaikaisia

Suora lähetys tuntuu arvokkaammalta kuin tallenne. Webinaari on yhteinen kokemus sinun ja yleisösi välillä, jonka äärellä olette läsnä yhtä aikaa. 

4

Webinaarit ovat interaktiivisia

Yleisösi rakastaa webinaareja, koska he saavat olla suorassa yhteydessä sinuun. He voivat esittää toiveitaan ja kysymyksiään sinulle, joko ennen webinaaria tai webinaarin aikana keskustelussa. Sinä voit reagoida näihin toiveisiin ja webinaarisi kehittyy samalla paremmin yleisöäsi palvelevaksi. Tämä tekee myynnistä entistä helpompaa sinulle.

5

Suora lähetys on anteeksiantava

Pitääksesi webinaareja sinun ei tarvitse olla kokenut esiintyjä, eikä sinulla tarvitse olla huippuunsa hiottua esitystä. Me olemme tehneet itsekin paljon virheitä webinaareissamme, eikä se ole vähentänyt saamiemme kiitosten määrää. Yleisösi ymmärtää inhimilliset virheet. Epätäydellisyys tuo sinut itse asiassa lähemmäksi asiakkaitasi!

6

Webinaari on tapahtuma

Webinaari on tapahtuma, jolla on tietty esitysaika. Rajoitettu saatavuus ja paitsi jäämisen pelko ohjaavat ihmiset antamaan sinulle jakamattoman huomionsa, jotta voisit auttaa heitä. Kaikki voittavat.

Webinaari tuo ihmiset yhtä aikaa yhteen ja siitä syntyy aivan erilainen yhteisöllisyyden tunne kuin melkein mistään muusta markkinointimenetelmästä verkossa.

7

Voit kumota ostovastustusta

Webinaarin aikana voit välittömästi reagoida yleisösi kysymyksiin ja ennakkoluuloihin ja voittaa nämä ihmiset puolellesi.

8

Webinaareilla on uutuusarvoa

Webinaarit ovat vielä suhteellisen uusi asia, varsinkin Suomessa, mikä herättää ihmisten mielenkiinnon. Tämä on yksi syy siihen, minkä takia webinaareilla on vielä niin korkeat rekisteröitymis- ja osallistumisprosentit Suomessa. NYT on paras mahdollinen hetki alkaa pitämään omia webinaareja!

Webinaarit ovat yksi tämän hetken tehokkaimmista tavoista myydä tuotteita ja palveluita

Kokeilemme paljon erilaisia markkinointimenetelmiä ja jotkut niistä eivät kertakaikkiaan toimi, ovat tehottomia tai vaativat valtavasti työtä.

Jos olet itse joskus kokeillut esimerkiksi jotain uutta tapaa etsiä asiakkaita, alku on voinut ollut melko kivinen...

Mutta kun me yhdistimme kaiken osaamisemme webinaareihin ensimmäisen kerran, tarina oli toinen. Leukamme loksahtivat. Olimme löytäneet jotain todella yllättävää!

Me pidimme ensimmäisen webinaarimme keväällä 2014. Lupasimme yleisöllemme hyödyllistä sisältöä ja 267 ihmistä päätti ilmoittautua.

Ilmoittautuneista 162 lopulta osallistui webinaariin.

Ja vaikka kyseessä oli ensimmäinen webinaarimme...

... teimme silti 13 662€ myyntiä tuolla 90 minuutin webinaarilla!

Ja tämä oli vain alku... hetki sitten pitämämme webinaarimme tuotti nimittäin 46 579 euroa! 

Olemme nyt usean vuoden ajan testanneet erilaisia tapoja tehdä webinaareja ja olemme vihdoin löytäneet VIIDEN vaiheen systeemin, jolla olemme moninkertaistaneet aikaisemmat tuloksemme.

Tähän tapaan et tarvitse suurta yleisöä...

... sinun ei tarvitse olla luontainen esiintyjä tai myyntinero, ...

... eikä sinulla tarvitse olla erityistä teknistä osaamista, ...

... jos vain tiedät mitä tehdä.​

Kerromme kohta, miten sinä voit oppia salaisuutemme webinaarien teosta.

Sitä ennen haluamme kuitenkin kertoa, miten ylipäätään voit hyödyntää webinaareja liiketoimintasi kasvattamisessa.

Mihin voin käyttää webinaareja?

#1

Nostat asiantuntijuuttasi muiden silmissä. Kun pidät webinaareja, joissa keskityt luottamuksen rakentamiseen opettamalla, sinut nähdään automaattisesti mielipidevaikuttajana ja alasi asiantuntijana. Se taas mahdollistaa sen, että webinaariin osallistuneet ostavat juuri sinulta, eivätkä kolkuttele kilpailijasi ovia.

#2

Myyt tuotteitasi ja palveluitasi. Webinaarit ovat yksi parhaista tavoista saada kassakoneet kilisemään. Ne koetaan arvokkaiksi, niillä on uutuusarvoa ja sinut nähdään asiantuntijana… kunhan tiedät mitä teet. Webinaareilla voit myös saada ihmiset odottamaan tulevia tuotteitasi kuin aurinkoa kaamoksen keskellä.

#3

Pidät maksullisen valmennuswebinaarin. Webinaarit koetaan arvokkaiksi, jonka takia pystyt pistämään hintalapun webinaareillesi. Voit myös tehdä työn kerran, tallentaa webinaarisi ja ansaita webinaarillasi vaikka nukkuessasi.

#4

Teet verkkokurssin webinaareilla. Kun järjestät verkkokursseja, voit järjestää opetuksen webinaarien kautta, eikä sinun tarvitse hikoilla puolta vuotta kurssia valmistellessasi. Myyt vain kurssisi ja sitten opetat webinaareilla kurssin sisällön. Samalla voit vastata oppilaidesi kysymyksiin, joka mahdollistaa korkeamman hintalapun tuotteellesi.

#5

Ymmärrät yleisösi paremmin. Mitä paremmin tunnet yleisösi ja asiakkaasi, sitä paremmin voit palvella heitä. Sinä voit tutustua yleisöösi webinaarien aikana ja kysellä heiltä kysymyksiä. Voit selvittää, mitä he haluavat ja tarvitsevat sinulta. Tämä puolestaan auttaa sinua suunnitelemaan valmennuksiasi ja tuotteitasi.

Millaisia tuloksia me olemme saaneet webinaareilla?

  • Ihka ensimmäinen webinaarimme keväällä 2014 tuotti 13622 euroa.
  • Tämän jälkeen kokeilimme uutta lähestymistapaa ja webinaari toi myyntiä 21250 euroa 15 minuutissa webinaarin loppumisesta.
  • Viimeisin (ensimmäinen viiteen vaiheeseen perustuva) webinaarimme tuotti 46 579 euroa.

Viimeisimmän webinaarimme tuloksen saamiseksi olemme käyttäneet kaavaa, jossa itse webinaari on vain yksi viidestä vaiheesta...

... ja kun jokainen (elintärkeä) palikka on kohdillaan, tulokset voivat moninkertaistua, aivan kuten meillä kävi.

Nyt varmaan mietit, että miten SINÄ voisit tehdä saman perässä?​

Miten voin valjastaa webinaarien valtavan voiman?

Webinaarit ovat tällä hetkellä absoluuttisesti yksi tehokkaimmista keinoista, mitä voit tehdä myydäksesi osaamistasi verkossa.

Tarjoamme nyt pienelle etujoukolle ainutlaatuisen tilaisuuden oppia kaiken, mitä me tiedämme webinaarien pitämisestä (mukaan lukien webinaarien viisi vaihetta).

Saat lentävän lähdön tehokkaiden webinaarien järjestämiseen kun tulet mukaan Webinaarien woima workshoppiin.

Paikkoja on rajattu määrä, joten tutustu tähän tarjoukseen nyt:

26. – 27.05.2016
@ Helsinki (keskusta)

Me olemme käyttäneet viime vuodet tämän
webinaarikaavan hiomiseen käytännössä...

Opi pitämään webinaareja, jotka rakentavat ympärillesi innokkaan yleisön ja räjäyttävät liiketoimintasi kasvuun

Webinaarien woima -workshopissa saat lentävän lähdön tehokkaiden webinaarien järjestämiseen, jotta voit itse pyörittää menestyviä webinaareja ammattimaisesti.

Intensiivisten kahden päivän aikana opetamme parhaat salaisuutemme myyvän webinaarin pitämiseen, vaihe vaiheelta.

Workshopin kouluttajina toimivat Digivallankumouksen Pekka Mattila ja Petri Hiissa. Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus päästä oppimaan suoraan Digivallankumouksen pojilta.

Vastaamme kysymyksiisi ja varmistamme yhdessä, että opit kaiken tarvittavan onnistuaksesi. Näitä oppeja et saa mistään muualta!

Kun opit workshopissa myyvän webinaarin kaavan, osaat:

  • Herättää ihmisten kiinnostuksen ja hankkia webinaariisi osallistujia
  • Maksimoida osallistujien määrän lisäämällä odotusarvoa (sähköpostisekvenssit)
  • Pitää osallistujien mielenkiinnon yllä koko webinaarin ajan
  • Kouluttaa asiakkaasi ostamaan juuri sinulta
  • Tehdä tehokasta lisämyyntiä jälkimarkkinoinnin avulla
  • Myydä tuotettasi tai palveluasi tyrkyttämättä
  • Järjestää tehokkaan webinaarin
  • Ottaa kaiken hyödyn irti pitämästäsi webinaarista

Kaksipäiväinen intensiivinen workshop järjestetään 26.-27.5.2016 Helsingin keskustassa. Koska tämä on harvinaislaatuinen pienryhmävalmennus, paikkoja on äärimmäisen rajoitettu määrä.

Webinaarien woima -workshopin hinta on vain 970€ sis alv.

Hintaan sisältyy lounas, kahvit & teet ja hedelmät kummallekin workshop-päivälle sekä kattavat workshop-materiaalit (saat mm. mukaasi webinaarisähköpostisekvenssin, jonka avulla teimme 46 579 euroa).

Kun otat workshopissa oppimasi asiat käyttöön, on mahdollista, että tienaat workshopin maksun takaisin vaikka jo ensimmäisellä webinaarillasi.

Nähdään workshopissa! Varmista paikkasi ja ilmoittaudu mukaan nyt!

Ilmoittaudu Webinaarien Woima -Workshoppiin

Kaksipäiväinen intensiivinen workshop järjestetään 26.-27.5.2016 Helsingin keskustassa. Koska tämä on ekslusiivinen pienryhmävalmennus, paikkoja on äärimmäisen rajoitettu määrä.

Ilmoittautuminen päättyy tiistaina 17.5. klo 22. Aikaa jäljellä:

05
Päivää
06
Tuntia
26
Minuuttia
11
Sekuntia

Tietosi on meillä turvassa