Oletko kyllästynyt myymisen ja ylipäätään digiyrittäjyyden tuskalliseen työläyteen, ja vielä pandemiastressi ja kaikki päälle… Mitä jos käännetäänkin koko käsikirjoitus ylösalaisin, ja tehdään vuodesta 2021 elämäsi käännekohta!
Anna itsellesi lahjaksi YKSI päivä Digivallankumouksen salatuimpien oppien parissa - pian osaat tehdä myyntiä helposti… ilman käsivarren mittaista tehtävälistaa tai somekuolemaa
Kiitos kiinnostuksestasi! Myyntivallankumous-etäseminaari on päättynyt, mutta voit oppia nämä samat asiat (ja paljon muuta) Digiyliopistossa. Digiyliopisto on kaikenkattava huippuvalmennus tuottoisan oman digituotebisneksesi käynnistämiseen ja kasvattamiseen. Lue lisää:
Kirjoittaja: Pekka Mattila
Paikka: Kirkkonummi, Veikkola 15.11.2020
Ja niinhän siinä kävi, että valittu ruokajuoma pääsi kuitenkin innostuttamaan nuorten miesten mieliä siinä määrin, että päätimme suosiolla jatkaa webinaarin sisällön suunnittelua hieman myöhemmin.
“Onhan tässä nyt vielä reippaat pari tuntia webinaarin alkuun, mikäs kiire tässä on…”
Näin perustelimme toisillemme nyökytellen, käsi tukevasti tuopilla ja mielet yhtä tukevasti viihteellä.
Sitten siirryimme lounaalta webinaarinpitopaikkaan, jossa ajattelimme, että hetkinen, tässähän on vielä upea tilaisuus nauttia jälkiruokakahveet ennen webinaarin sisällön suunnittelua…
Kaikki nyökyttelivät yksimielisesti ja jatkoimme siitä mihin lounaalla jäimme…
Lopulta meistä Henri oli se, joka yhtäkkiä havahtui kelloon ja huudahti muut hereille:
“HEI HERÄTYS HEMMOT!
MEILLÄ ON ENÄÄ VAIVAISET NELJÄKYMMENTÄVIISI MINUUTTIA WEBINAARIN ALKUUN JA KOKO WEBINAARI VIELÄ TÄYSIN SUUNNITTELEMATTA…
MITÄS IHMETTÄ NYT TEHDÄÄN?!”
Ja kaiken lisäksi webinaari oli äärimmäisen tärkeä osa verkkokurssilanseerausta.
“Tätä EI saa nyt ryssiä, oli tilanne mikä oli!”, puuskutimme kuin yhdestä suusta.
Teimme tekniset valmistelut pulssi takuulla korkeammalla kuin keskivertolenkillä… ja pian taas huomasimme minuuttien kuluvan.
“Mihin ihmeeseen tämäkin varttitunti taas katosi!”, tuskailimme toisiimme vilkuillen.
Teimme todellisen pikajuoksijan suunnitelman sisällöstä ja starttasimme webinaarin siltä istumalta, sen enempiä miettimättä.
Ihme kyllä webinaari lähtikin hyvin liikkeelle, mutta puolessa välissä joku huomautti meille webinaarin chatissa:
“Hei! Teidän webinaarissa taisi kuva pysähtyä, koska olette näyttäneet samaa kalvoa koko ajan.”
Naurahdimme hiljaa keskenämme… sillä emmehän ehtineet tehdä kuin YHDEN kalvon! :)
Pyysimme kuitenkin anteeksi teknistä häiriötä ja vaihdoimme videokuvamme kalvojen tilalle ja jatkoimme esitystä omilla kasvoillamme.
Lopulta oli täydet 90 minuuttia kulunut ja oli aika lopettaa esitys. Kiitimme ja meitä kiitettiin. Suljimme linjat.
Ja sitten alkoi piinaava jännitys… mietimme, että näinköhän tästä seuraa kummoista tulosta kun kaikki lipsahti näin pienellä valmistelulla.
Mutta kun myyntijakso vihdoin sulkeutui ja laskimme tilauksia, olimme suoraan sanoen aika hämmentyneitä ja pyörällä päästämme.
“Miten on edes mahdollista, että pystymme tekemään tällaisia tuloksia näin puutteellisella valmistelulla?!”
Nimittäin koko lanseerauksen loppusummaksi tuli lopulta vallan kelvolliset 76 518 € ja mainontaankin oli saatu kulumaan vain noin 2000€ (mikä tässä mittakaavassa on taskurahaa)!
Siinä onkin pohdittavaa pystymetsästä lähtevälle. :)
Mutta älä pelkää, osaan kyllä selittää mikä ihme pelasti näennäisesti tuhoontuomitun webinaarimme ja sitä myötä koko lanseerauksemme.
Mutta ensin, käydäänpä läpi mitkä kaikki asiat olivat onnistumistamme vastaan webinaarissa, jossa käytimme parhaamme mukaan:
Ja kaikki tämä ILMAN minkäänlaista esiintymisvalmennusta ja ILMAN ihmisten vastenmielistä manipulointia tai väkisin myyntiä.
Tämä webinaarimme oli täydellinen VASTAKOHTA monelle muulle tuotannollisesti “TV-tason” webinaarille, jotka ovat tyypillisesti…
.. ja joissa esiintyjät ovat koulutettuja puheammattilaisia ja joissa myyntilukemat kaikesta huolimatta jäävät keskinkertaisiksi.
Moni kakku päältä kaunis… niin myös myynnissä ja markkinoinnissa! Ei kannata siis turhaan kadehtia hienoja tuotantoja ja sliipattuja lanseerauksia, ne voivat näyttää upealta, mutta salattu totuus on että aina ne myyntiluvut eivät silti imartele.
Jollet opi tapaa tehdä toisin… jonka ME opimme kantapään kautta… jotta sinun ei tarvitse.
Mutta mistä sitten oli kyse meidän tapauksessamme?
Miksi webinaarimme tuki yksinkertaista lanseeraustamme upeasti ja pystyimme tekemään pienellä tiimillä tavallista isompaa, merkittävää tulosta?
No, tässä se tulee: “Kyse on viestinnästä, joka myy”
Eikä siis epäolennaisesta oheistoiminnasta, johon käytännössä ihan kaikki valmennustuotebisnekseen lähteneistä ikävä kyllä sortuvat.
Mutta kun tämän taidon osaa, ei tarvita huimia laitteistoja. Tarvitset vain itsesi paikalle ja kauppa käy.
Annahan kun selitän mistä on kyse, lopulta ei ole kyse magiasta vaan opittavasta taidosta…
Suuri salaisuutemme suurten ja menestyvien digituotelanseerausten takaa jo kolmella eri vuosikymmenellä...
Tämän salaisuutemme avulla pystyimme tekemään jo vuonna 2014 lanseerauksen, jonka bruttomyynti oli 76 518€.
Ja totta puhuen vuodesta 2014 on menty jo todella pitkä matka eteenpäin...
Olemme nimittäin hioneet osaamisemme huipputasolle, jota Suomesta ei muilta löydy - lisääntyvästä tarjonnasta huolimatta. Tätä etumatkaa ei nimittäin ihan heti kurota kiinni. :)
Tästä huipputasosta kertoo vuonna 2019 tekemämme Suomen historian suurin verkkokurssilanseeraus, joka oli bruttomyynniltään mitattuna yli 500 000€ mainosbudjetin ollessa vain 20 000€.
Tässä lanseerauksessa ei ollut kyse markkinointikikoista, uusista somealustoista eikä mistään muustakaan mediaseksikkäästä, vaan vastaus menestykseemme salaisuus oli jopa suuta kuivattavan tylsä…
… niin tylsä, että jopa Helsingin liikenneruuhka tuntuu sen rinnalla kutkuttavan jännittävältä.
Ja se on…
* rumpujen pärinää *
… kaiken menestyksemme POHJALLA on:
Upeaa, hienoa ja hyvä meille. Jee. ;)
Mutta mitä tämä käytännössä sitten on, ja miten se sinua auttaa eteenpäin yrittäjän tielläsi?
Miten ihmeessä tällainen viestintä voi toimia, joka tuo toistuvasti kauppaa ilman minkään valtakunnan tyrkyttämistä tai tuotteen tuputtamista?
Hyvä viestintä on kontekstiin sidottua vaikuttamista.
Mitä tämä sitten tarkoittaa?
Se tarkoittaa sitä, että me ihmiset viestimme jatkuvasti toistemme kanssa ja vaikutamme toisiimme.
Kyse ei ole siitä miten paljon me vaikutamme, vaan miten vaikutamme ja minkälaisen muutoksen vaikuttamisemme saa aikaan sen kuulijassa.
Eli käytännössä kaikki pienikin viestiminen on AINA vaikuttamista… kun sen oikein oivallat.
Valitettavasti kuitenkin useinkaan se, miten vaikuttaminen tapahtuu ei ole sellaista, joka olisi strategisesti mietittyä, vaan useimmat meistä viestivät niin kuin olemme oppineet viestimään - tai jotenkin alitajuisesti omaksuneet (useimmiten vielä väärin).
Imemme oppia ulkopuoleltamme ja tästä johtuen usein viestimme niin kuin muutkin viestivät. Tästä johtuu se valitettava tosiasia, että suurin osa suomalaisista valmentajista ja kouluttajista viestii tehottomasti, siis juuri niin kuin muutkin viestivät.
Onneksi sinulla on nyt mahdollisuus oppia toisenlainen tapa viestiä eli oppia kehittämämme Näkymättömän myynnin salaisuudet.
Mitä tämä Myyntivallankumous-etäseminaarissa opetettava ‘Näkymätön myynti’ todellisuudessa oikein on…
Ja miksi se on meille ja valmennettavillemme niin käänteentekevän tuottoisa tekijä - kuin vipu, josta kääntämällä myyntiä tippuu kuin hanasta?
Näkymättömässä myynnissä kyse on sellaisesta vaikuttamisesta, jonka ansiosta juuri Sinuun luotetaan asiantuntijana siten, että JUURI SINUN TUOTTEITASI HALUTAAN OSTAA eikä esimerkiksi “kilpailijasi” (joita oikeasti ei ole olemassakaan).
Ja kaiken kukkuraksi myös sellaiset ihmiset ovat kiinnostuneet tuotteistasi ja palveluistasi, jotka eivät alun perinkään tienneet tarvitsevansa apuasi. Ihmeellistä, vai mitä? Ja kuitenkin 100% totta ja täysin opittavissa oleva taito.
Mutta haluat varmaan tietää tarkemmin: näistä osista Näkymätön myynti koostuu…
Mutta arvaan sinulla olevan vielä yhden kysymyksen, ja se on: “toimiiko tämä vain teillä armoitetuille digisankareilla, vai onko todisteita siitä että tämän menetelmän voi muutkin omaksua ja onnistua sen avulla…
Kaikeksi onneksi, tämän helpon myynnin menetelmän voi oppia muutkin kuin me itse ja menestyä mahtavasti!
Tästä on todisteena lukuisia meitä joka päivä ilahduttavia esimerkkejä, kuten…
Anni Yli-Lonttinen
Voimaavideosta.fi perustaja
Anni kasvatti myyntiään 68% digituotteilla ja näkymättömän myynnin käyttöönotolla
Näkymätön myynti on ollut yksi ihan parhaita oppeja koko kuusivuotisen yrittäjätaipaleeni aikana! Se on parantanut myyntituloksia huomattavasti ja varsinainen myynnin tekeminen tuntuu itselle niin paljon helpommalta ja luontevammalta, kuin ennen näiden tekniikoiden oppimista.
Yrityksen koko liikevaihto kasvoi viime Digiyliopistovuoden aikana 68%. Mutta mikä ihan parasta, skaalautuvien digituotteiden osuus kaikista myynneistä nousi muutamista prosenteista 39 prosenttiin.
Anne Karilahti
CEO I Valmentamo
Näkymätön myynti kasvatti Annen sähköpostien tehoa reippaasti yli kaksinkertaiseksi!
Ei mennyt näkymättömän myynnin opit hukkaan. Viime viikon Uutiskirjeen klikkausprosentti kasvoi niiden ansiosta 233%
Tapio Joki
Myyntitohtori ja myynninverkkokurssi.fi perustaja, erikoisalana myyntivaivojen tunnistaminen ja niiden korjaaminen
Sanoisin että säästä hyvä ihminen omaa aikaasi jos se on minkään arvoista ja toiseksi uuden oppiminen tällä seminaarilla on hauskempaa kuin itse etsien ja keksien.
Minna Nurmi
hyvinvointivalmentaja TAHTOTILASTA
Rahallinen arvo voisi olla ihan mitä vain, mutta nostan tässä kohdin tärkeämmäksi sen, että seminaarilta mukaan tuleva asenne/ajattelutapa karsii pois paljon turhanpäiväistä ajanhaaskausta kokeiluihin kun tietää mihin kannattaa panostaa enemmän.
Valmistaudu ajattelemaan boxin ulkopuolelta.
Tässä netin kautta pidettävässä seminaarissa opetamme nyt ihan ensimmäistä kertaa Näkymättömän myynnin taitoja ihan 100% KÄYTÄNNÖSSÄ ja esimerkein kaikille Digivallankumouksen seuraajille. Tähän asti se on ollut lähinnä Digiyliopiston jäsenien saatavilla.
Takaammekin, että seminaarin jälkeen katsot myymistä ja ilmaisen materiaalin roolia ihan eri silmin kuin ennen.
Tässä seminaarissa tapahtuu! Teet kanssamme mm. tätä:
Ja mikä tärkeintä, on se lopputulos jonka tästä kaikesta saat itsellesi…
"Kun tulet seminaariin, saat eteesi parhaat OMAT strategiamme (näitä ei ole ennen jaettu kuin ‘suljettujen ovien takana’), joihin näkemäsi lanseerausmenestyksemme on AINA pohjautunut… ilman tyrkyttämistä tai jatkuvaa somessa roikkumista."
Muista kuitenkin, että paikkoja on rajatusti, joten sinun kannattaa toimia nopeasti eli tältä istumalta.
Kenelle tämä ainutlaatuinen suomalaisten yrittäjien myyntikykyä mullistava seminaari on omiaan?
Tätä etäseminaaria ei ole tarkoituksella tehty kenelle tahansa. Se on tehty aivan tietyntyyppisiä ihmisiä varten.
Se on ihan onnen omiaan sinulle, jos...
Keitä varten tämä seminaari EI valitettavasti ole?
Tämä tilaisuus ei ole heitä varten, jotka…
…mutta sinähän et tähän joukkoon taida kuulua kun jo tätä luet, joten lue rauhassa eteenpäin :)
Tee nyt elämääsi mullistava minimaalinen askel ja tule kanssamme tutkimaan maailman helpointa tapaa myydä!
Oletko saanut jo tarpeeksesi siitä työläästä tavasta tehdä myyntiä ja markkinointia, ja alat olla kypsä ohjattuun muutokseen?
Sinun EI tarvitse mullistaa kaikkea mitä teet - itse asiassa ei varsinaisesti mitään - vaan saat kaiken rinnalle uuden tavan tuottaa myyntiä sillä mitä jo muutenkin teet, kuin sivuvaikutuksena!
Tarvitset vain riittävän rohkaisun lähteä tekemään “myynnitöntä myyntiä” joka ei rasita ketään vaan päin vastoin ilahduttaa. Tästähän olet haaveillut, olisiko se joskus totta?
Siksi tässä kovin erikoisessa maailmantilanteessa päätimme tehdä lääkkeeksi jotain ISOA!
Päätimme tuoda sinulle akuuttia apua tähän pandemian ja muiden omituisuuksien myllertämään maailmaan ja laskimme seminaarin hinnan suorastaan naurettavan alas.
Kiitos kiinnostuksestasi! Myyntivallankumous-etäseminaari on päättynyt, mutta voit oppia nämä samat asiat (ja paljon muuta) Digiyliopistossa. Digiyliopisto on kaikenkattava huippuvalmennus tuottoisan oman digituotebisneksesi käynnistämiseen ja kasvattamiseen. Lue lisää:
Olisi ihana päästä auttamaan sinua oivaltamaan uusia, isoja myyntioppeja, niin kuin autoimme näitäkin seminaariin osallistuneita (jotka jakoivat omia oivalluksiaan somessa):
HUOM! Luvassa lisäksi ainutlaatuinen
“kuulet etuoikeutusti ensin” -paljastustilaisuus seminaarissa
Pidämme seminaarissa myös tärkeän, ytimekkään paljastustilaisuuden Digiyliopistoon liittyen. Olemme nimittäin kulisseissa laatineet todella huimia uudistuksia Digiyliopistoon vuodelle 2021 ja seminaarissa paljastamme ne ennen kaikkia muita teille kaikille seminaariin osallistuneille… saat “varaslähdön” uuden uljaamman vuoden 2021 suunnitteluun!
Tapaa valmentajasi, jotka leipovat sinusta helpomman myynnin mestaria tässä upeassa, lämminhenkisessä ja uutta tulevaisuuttasi aukovassa Myyntivallankumous -seminaarissa!
Pekka Mattila Verkkovalmennusyrittäjä sydämestä saakka
“Kaikki mikä tulee sydämestä sisältää synnyinpaikkansa lämmön ja värin.”
-Oliver Wendell Holmes
Pekka Mattila on kansainvälinen puhuja ja toinen Digiyliopiston päävalmentajista. Hänen tehtävänään on auttaa uuden ajan asiantuntijoita, vaikuttajia ja valotyöntekijöitä voimaantumaan ja elämään yltäkylläisyydessä, jotta he voisivat muuttaa maailmaa parempaan. Pekan opetuksia on kuvattu vaikuttaviksi, epätavanomaisiksi ja joskus täysin vastakkaisiksi siihen nähden mitä muut puhuvat.
Käännekohta Pekan elämässä tapahtui vuonna 2015, jolloin hän paloi loppuun. Se johti hänet syvään ja kivuliaaseen ihmisyyden tutkimiseen, josta hänelle avautui uusi, kaunis maailma. Maailma, jonka keskiössä on pelkän oman edun tavoittelun sijaan hyvyys, aito toisista välittäminen ja totuudellisuus.
Syventyneen ihmisyyden ymmärryksen seurauksena Pekka käynnisti suositun Alaston totuus -sarjan. Hän on myös kirjoittamassa esikoisteostaan totuuden löytämisestä Viisas Elämä -kustantamolle. Kirjansa avulla Pekka lähtee ajamaan totuudellista aikakautta, jossa ihmiset voivat olla omana itsenään ilman ylimääräisiä maskeja tai draamaisia näytelmiä.
Pekka on ollut myös tekemässä Suomen historian ensimmäistä yli puolen miljoonan euron verkkokurssilanseerausta yhdessä Petrin ja tiiminsä kanssa. Pekka on ollut perustamassa Campwire-verkkokoulutusalustan ja Digivallankumouksen lisäksi Digiyliopisto-huippuvalmennuksen, jossa hän auttaa Valon Joukkoja tuomalla heille inhimillisen otteen lisäksi huippuluokan osaamisensa menestyvien digibisnesten rakentamisesta.
Petri Hiissa -Strateginen verkkovalmennusyrittäjä ja renessanssimies
DI, verkkovalmennusyrittäjä Petri Hiissa on toinen Digiyliopiston päävalmentajista. Hänen sydämen tehtävänä on auttaa (tulevia) vaikuttajia nousemaan omaan voimaansa, jotta he voisivat olla luomassa parempaa maailmaa verkkovalmennusliiketoiminnan avulla.
Petrin mielestä häntä ehkäpä parhaiten kuvaava sana on renessanssimies, sillä hänen intohimonsa on jatkuva kasvaminen ja monipuolinen kehittyminen, joka puolestaan mahdollistaa uusien asioiden luomisen. Vahvojen bisnestaitojen kouluttamisen ohella hän pyrkii aina lisäämään kuulijan syvää ymmärrystä ihmisyydestä, auttaen näkemään “pintaa syvemmälle”.
Petri kouluttaa myös parempia ajattelustrategioita tietoisen elämän tueksi ja hänen suosituille verkkokursseille onkin osallistunut tuhansia henkilöitä. Hänen kirjansa “Täydellinen kirja – Vapaudu täydellisyyden tavoittelusta” (Otava / Hidasta elämää 2018) viesti itsensä hyväksymisestä ja rakastamisesta on myös vahvasti läsnä hänen opetuksissaan Digiyliopistossa.
Digiyliopiston lisäksi Petri on tuonut digituotebisneksiä vahvasti Suomeen myös Campwire-verkkokoulutusalustan ja Digivallankumous-sivuston kautta, jotka hän on perustanut yhdessä Pekan ja Henrin kanssa. Hänen vetämänsä Verkkokurssien verkkokurssi on selv ästi Suomen suosituin verkkokurssien tekemistä opettava koulutus.
Mitro Patrikainen -Markkinoinnin valmentaja ja moniottelija
Mitro on yksi Digivallankumouksen ja Digiyliopiston valmentajista. Hän haluaa auttaa valmentajia, vaikuttajia ja asiantuntijoita löytämään oman heimonsa, jota he haluavat auttaa omalla osaamisellaan. Mitron opetuksia on kuvattu käytännöllisiksi ja selkeiksi.
Mitro on koulutukseltaan yhteiskuntatieteiden maisteri - opintojensa aikana hän tutki erityisesti ihmisryhmien käyttäytymistä ja markkinoinnin psykologiaa. Yli puolet elämästään hän on ollut kiinnostunut erityisesti verkkokurssibisneksistä, asiakashankinnasta ja Internet-markkinoinnista.
Järjestämissään koulutuksissa Mitro mm. tuo opetusta ns. konkreettiselle tasolle, ja laatii selkeitä toimintasuunnitelmia, mallipohjia ja kaavoja oppilaiden oppimista nopeuttamaan.
Mietitkö vielä, että mahdatko oikeasti tarvita näitä Näkymättömän myynnin taitoja, joita Myyntivallankumous tarjoaa helpoimmassa muodossa ikinä? Tee tämä testi!
Kenties vielä mietit onko myyntituloksissa parantamisen varaa… riittäisikö tämä nykyinenkin?
Se selviää, kun katsot läpi tämän listan.
Jos huomaat vastaavasi yhteen tai useampaan kohtaan KYLLÄ, on iso todennäköisyys, että Näkymätön myynti ei ole sinulla vielä hallussa ja saisit seminaarista todennäköisesti todella paljon apua.
Jos löysit itsesi edes muutamasta kohdasta… älä kuitenkaan masennu, vaan lähde rohkeasti mukaan - YKSI päivä kanssamme voi muuttaa koko liiketoimintasi kohtalon!
Kokemuksen suomalla syvällä kurkkuäänellä voimme kertoa, että mikään ei ole tärkeämpää kuin kyky viestiä strategisesti. Se tarkoittaa yksinkertaisesti sellaisten viestien tekemistä, että ne aiheuttavat joka kerta myyntipiikin liiketoimintasi hyväksi.
Mikään yritys ei nimittäin tietenkään pysty toimimaan ilman, että se saa myyntiä aikaan - tavalla tai toisella - miksi ei sitten sillä helpommalla tavalla?!
Niin yksinkertaista se on… pian sinullekin!
Tässä vielä vastauksia yleisimpiin kysymyksiin, joita mielessäsi voi vielä piileskellä pinnan alla…
Minulla ei ole vielä toimivaa yritystä tai tuotetta. Voiko näkymätön myynti auttaa minua vielä tässä tilanteessa?
Kyllä voi!
Kun opit myymään oikein - helpolla ja luontevalla tavalla - se taito säilyy sinulla vaikka koko loppuelämäsi, ja voit käyttää sitä yhä uusiin ja uusiin tilanteisiin.
Kun sinulla on tämä taito, et joudu koskaan miettimään toimeentuloasi, koska osaat myydä joko omia tuotteitasi, muiden tuotteita, tai ideoita… mitä tahansa! Tehdä juuri haluamasi kaltaisen uran.
Ja tämä myyntitaito on aivan välttämätön, jos haluat myydä tulevia tuotteitasi tai palveluitasi. Ja oppimasi menetelmät tulevat varmasti nopeuttamaan yrityksesi kasvattamista nollista isoihin myyntituloksiin, kunhan vain otat ne menetelmät käyttöösi.
Olen tehnyt myyntiä jo pitkään. Tulenko oppimaan tässä mitään varsinaisesti uutta?
Luulemme, että varmasti opit uutta, jos et ole vielä pystynyt tekemään satojen tuhansien eurojen valmennustuote- ja verkkokurssilanseerauksia.
Miten tämä eroaa muista saatavilla olevista myyntikoulutuksista?
Olemme saaneet tuloksia aikaiseksi, joita Suomessa ei ole ennen nähty. Teemme siis asioita eri tavalla. Jos haluat oppia niitä, tämä on sinulle.
Pystyykö näillä menetelmillä myymään tuotteita? Entä palveluja? Verkkokursseja? E-kirjoja? B2B-palveluita? Verkkokauppani tuotteita?
Tällä menetelmällä pystyy myymään tuotteita, palveluita, verkkokursseja, e-kirjoja, B2B-palveluita. Tätä pystyy hyödyntämään myös verkkokaupan tuotteiden myynnissä.
Tällä on myyty myös fyysisiä valmennustuotteita, kuten asiakkaamme Petri Selkee Facebook-kommentissaan sanoi:
En todellakaan halua tyrkyttää tuotteitani ihmisille. Voiko tämä seminaari auttaa minua tekemään myyntiä siitä huolimatta?
Todellakin voi!
Seminaarissa opit sitä harvinaista Näkymätöntä myyntiä, joka on tyrkyttävän myynnin vastakohta. Siinä ei ole kyse omien tuotteiden tai palveluiden puskemisesta ihmisille, vaan ihmisten auttamisesta opettamalla heille uusia, hyödyllisiä asioita, samalla kasvattaen heidän ostohaluaan juuri sinun tuotteitasi kohtaan.
NAPPAAN MYYNTIVALLANKUMOUS-SEMINAARIN TALLENTEEN ITSELLENI NYT JA ALOITAN UUDEN AIKAKAUDEN HELPOMMAN MYYNNIN JA YLTÄKYLLÄISEN ELÄMÄN TIELLÄ!
Kiitos kiinnostuksestasi! Myyntivallankumous-etäseminaari on päättynyt, mutta voit oppia nämä samat asiat (ja paljon muuta) Digiyliopistossa. Digiyliopisto on kaikenkattava huippuvalmennus tuottoisan oman digituotebisneksesi käynnistämiseen ja kasvattamiseen. Lue lisää:
© 2020 Digivallankumous | Tietosuojaseloste