Tiesitkö, että sinulla on nyt elämäsi mahdollisuus toteuttaa unelmasi lifestyle-yrittäjyydestä vuoden 2018 aikana... jos toimit nopeasti?

Mitä, jos ensi vuoden joulukuussa sinulla olisi vapaus tehdä töitä mistä tahansa, vaikka hiekkarannalta aurinkodrinkki kädessäsi?

Lifestyle-yrittäjäksi valmentava Digiyliopisto on sinulle, jos haluat 3000€-10000€ kuukausituloja paikkariippumattomuudesta nauttien.

Paikkoja on vapautunut vain muutama odotuslistalle, joten hae Digiyliopistoon nyt! Odotuslistan ilmoittautuminen sulkeutuu 8.1.


Tartu nyt elämäsi mahdollisuuteen: 

“Laita tuotteesi myymään joka ikinen päivä 

Digivallankumouksen omilla opeilla… 

vaikket olisi vielä ajanut yhtäkään 

voitollista mainosta!”

Hae Digiyliopiston pilottiryhmään nyt

Digiyliopisto sisältää kaiken tämän:

Hakiessasi Digiyliopistoon maksat aluksi 290€ (sis. ALV 24%) sitoutumismaksun.

Jos hakemuksesi hyväksytään, jäsenmaksu on 2 700 € (sis. ALV 24%) tai 11x290€ (sis. ALV 24%).

Hakemukset käsitellään siinä järjestyksessä kun niitä tulee. Kun sopiva ryhmä on kasassa, emme voi ottaa hakemuksia enää vastaan.

Jos hakemustasi ei hyväksytä, tai lähetät sen liian myöhään, palautamme sitoutumismaksusi (290€) sinulle kokonaisuudessaan takaisin ennen 15.1.2018.

290 € / kk, 11 erää (alkaen 1/2018)

TAI

2 700 € kerralla, tammikuussa 2018

Hakuaika päättyy to 21.12. klo 21:12

00
Päivää
00
Tuntia
00
Minuuttia
00
Sekuntia

Olisiko sinusta lifestyle-yrittäjäksi?

Moni haaveilee yrittäjäksi ryhtyessään vapaudesta ja mahdollisuudesta tehdä enemmän itselle tärkeitä asioita. Tosiasiassa vapaus jää useimmilla yrittäjillä vain haaveeksi.

Monesti uudet yrittäjät rakentavat itselleen “päivätyön”, jossa töitä tehdään samaan tapaan kuin muidenkin palveluksessa. Usein vain päivät ovat pidempiä, lomat lyhyempiä ja stressi suurempi. Ehtiihän sitä sitten tehdä mukavia juttuja eläkkeellä ja “kuolema kuittaa univelat”, sanotaan.

Liian monesti suomalainen elämäntapayrittäjä yrittää ensin vaihtaa oman terveytensä rahaksi ja kun terveys menee, niin sitten yrittää vaihtaa rahat takaisin terveydeksi. Yrittäjän vapaus ei toki ole pelkästään omien korvien välistä kiinni, se on myös osaamisesta ja keinoista kiinni.

Asiat voi kuitenkin tehdä toisin...

Lifestyle-yrittäjät tekevät asiat toisin. He nimittäin suunnittelevat yritystoimintansa elämänsä ja kiinnostuksen kohteidensa ympärille eikä toisinpäin. Tietoisesti rakennettu lifestyle-bisnes mahdollistaa halutun elämäntyylin sekä rahallisesti että ajallisesti.

Millainen sitten on tyypillinen lifestyle-yrittäjä?

Lifestyle-yrittäjä

  • On muotouttanut työn omien elämäntavoitteidensa ympärille eikä elämäänsä työn ympärille
  • On tehnyt omista kiinnostuksen kohteistaan luontevaa liiketoimintaa, jonka avulla voi samalla toteuttaa itseään
  • On saavuttanut taloudellisen vapauden, joka mahdollistaa niiden asioiden tekemisen usein, joista nauttii
  • On oman itsensä pomo ja saavuttanut siten vapauden oman elämän suunnittelun ja ajankäytön suhteen
  • Elää tasapainoista elämää, koska työ ja muu elämä voidaan nähdä yhtenä mielekkäänä kokonaisuutena
  • Ei odota, että mukavat asiat elämässä tapahtuvat vain iltaisin, viikonloppuisin, lomilla ja eläkkeellä, vaan tekee jatkuvasti itseään innostavia asioita
  • Ei tarvitse erillistä lomaa päivittäisestä työstä palautumiseen, koska työ ja vapaa-aika sulautuvat mielekkääksi kokonaisuudeksi.
  • Voi kuitenkin “lomailla” silloin kun huvittaa, oikeastaan lähes koska tahansa
  • Ehtii viettämään runsaasti aikaa perheen, harrastusten, ystävien, itsensä kehittämisen ja muiden itselle tärkeiden asioiden parissa

Kuulostaako kaikki tämä liian hyvältä ollakseen totta? Lifestyle-yrittäjys ei ole kaikille.

Lifestyle-yrittäjyys ei ole niille, jotka eivät ole valmiita tekemään töitä unelmiensa eteen.

Se ei ole niille, jotka eivät halua oppia uusia taitoja, joita tämä uusi tapa elää vaatii.

Se ei ole niille, jotka uskovat, että hyvää elämää kohti ei tarvitse yhtään ponnistella..

Se kuitenkin on niille, jotka haluavat ihan oikeasti mennä kohti unelmiaan!

Tästä johtuen olemme nyt käynnistämässä uutuutta hehkuvaa Digiyliopistoa, jonka avulla sinullakin on mahdollisuus lähteä tavoittelemaan lifestyle-yrittäjyyttä. Jos lifestyle-yrittäjyys houkuttaa, hae mukaan Digiyliopistoon!

Tämä on kutsuni sinulle kohti vapautta!

Petri Hiissa, lifestyle-yrittäjä


Lifestyle-yrittäjän 4 peruspilaria

Yksinkertainen kaava 3000€ - 10000€ kuukausituloihin vuoden 2018 aikana... ilman, että olet sidottu tiettyyn paikkaan tai aikaan

Digituote
Juuri digituotebisnes mahdollistaa haluamasi elämäntavan luomisen

Ei ole parempaa bisnestä kuin digituotebisnes.

Ensinnäkin, digituotteita pystyy tekemään lähes kuka tahansa. Kyse on vain oman osaamisen opettamisesta muille. Jos tunnet aiheesi edes vähän paremmin kuin oppilaasi, sinusta on opettajaksi.

Digituote on verkkokurssi tai e-kirja, joka auttaa asiakkaasi pisteestä A pisteeseen B.

Esimerkiksi yksi meidän verkkokursseista, Verkkokurssien verkkokurssi opastaa sinut nollapisteestä ensimmäisen verkkokurssisi tekemiseen ja myyntiin.

Yksinkertaisin tapa aloittaa digituotteen suunnittelu on miettiä neljä askelta, jotka oppilaan on otettava, jotta hän voisi ratkaista ongelmansa.

Esimerkin vuoksi tässä on Verkkokurssien verkkokurssin neljä askelta, eli osiota:

  1. Osio: Valitse markkinakelpoinen aihe verkkokurssillesi.
  2. Osio: Suunnittele kurssin rakenne.
  3. Osio: Tuota kurssille sisältöä.
  4. Osio: Lanseeraa kurssisi.

Tämän rakenteen pohjalta voit alkaa tekemään sisältöä digituotteellesi.

Jokaisen osion sisällä on esim. 3 moduulia, eli jaa jokainen osio vielä kolmeen askeleeseen.

Kun sinulla on digituote myynnissä, voit myydä sitä niin paljon kuin haluat murehtimatta tuotantokustannuksista, koska tuotteen jäljentäminen ei maksa periaatteessa mitään. Sen lisäksi, kerran tehtyä digituotetta voi myydä vielä vuosienkin jälkeen, ilman suurempaa ylläpitoa.

Tämän ansiosta ansaintasi ei riipu käyttämästäsi ajasta. Se tuo vapautta.

Jatkuva asiakasvirta Digiliikkujan avulla
Eliminoi "huonot kuukaudet" ja luo mielenrauhaa tehokkaalla asiakashankinnalla

Miten sitten saat ensimmäiselle digituotteellesi asiakkaita Digiliikkujan avulla jatkuvasti?

1. Kanava

Mistä saat lukijoita tai katsojia sisällöllesi?

Varmin tapa on mainonta, erityisesti Facebook-mainonta, koska se on edullista, ja pystyt tavoittamaan juuri sinun kohdeyleisösi.

Kun teet mainontaa oikein, se on kannattavaa. Toisin sanoen, ansaitset esimerkiksi 2€ aina kun sijoitat mainontaan 1€. Tällöin mainontaan liittyvät riskit katoavat.

Totta kai on olemassa ilmaisiakin tapoja ajaa liikennettä, mutta ne vaativat arvokkainta resurssiasi, eli aikaa.

Kun olet saanut tämän kanava-luottamus-konvertointi-syklin käyntiin, sen ylläpitäminen ei enää vaadi paljon aikaa tai vaivaa. Olet luonut itsellesi lähes passiivisen koneiston, joka tuo sinulle ennustettavasti ja kannattavasti myyntiä joka kuukausi.

2. Luottamuksen rakentaminen

Ennen kuin ihmiset ovat valmiita ostamaan sinulta, sinun pitää voittaa heidän luottamuksensa.

Rakenna luottamusta tarjoamalla heille ilmaista, hyödyllistä sisältöä.

Kirjoita artikkeleita blogiisi, tee videoita Youtubeen tai Facebookiin tai jotain muuta sisältöä.

Monet some-gurut antavat ymmärtää, että sisällön määrä on se tärkein tekijä. Että sinun pitäisi olla joka päivä tekemässä ja julkaisemassa uutta sisältöä. Suuri määrä saattaa kuitenkin tulla laadun tielle, jolloin sisältösi ei tuotakaan lisäarvoa yleisöllesi. Jos he eivät koe sisältöäsi arvokkaana, et saa heidän luottamustaan.

Tärkeämpää on siis tuottaa sisältöä, joka auttaa yleisöäsi ratkaisemaan heidän ongelmiaan. Kun teet laadukasta sisältöä, ihmiset pyytävät lisää. Kun teet laadukasta sisältöä, ihmiset alkavat miettimään "jos hän tuottaa näin hyvää ilmaista sisältöä, kuinka hyvää hänen maksullinen sisältönsä täytyy olla?"

Paras tapa rakentaa yleisö, ja lähettää heille säännöllisesti sisältöä on sähköpostimarkkinointi.

Rakenna sähköpostilistasi antamalla ihmisille joku syy liittyä listallesi, esim. ilmainen e-kirja.

Kun ihmiset ovat sähköpostilistallasi, voit pitää heihin yhteyttä säännöllisesti, ja siten rakentaa vahvaa luottamussuhdetta jatkuvasti.

3. Konvertointi

Kerro tarjouksestasi kävijöillesi myyntisivulla tai myyntiwebinaarilla. Helppo tapa rakentaa tämä myyntiviesti on kertoa lupauksestasi. Asiakkaasi eivät halua tuotettasi, vaan sen lupaamia hyötyjä. He haluavat jonkun muutoksen elämässään. Keskity sen muutoksen maalaamiseen.

Myyntisivu voi olla teksti- tai videomuodossa. Erityisen hyvin toimivat myös myyntiwebinaarit.

Esimerkiksi keväällä 2017 järjestimme webinaarin, jossa puhuimme 90 minuuttia verkkokurssien myynnistä. Noin 100 ihmistä osti myymämme tuotteen.

4. Tuote

Konversion jälkeen henkilöt ovat ostaneet tuotteesi. Osa tästä rahasta tulee sinulle ja osa siitä kannattaa investoida eteenpäin.

Voit ostaa osalla voitoista liikennettä eri kanavissa. Esim. jos pistät osan tuotoista Facebook-mainoksiin, voit ryhtyä rakentamaan luottamusta uusiin henkilöihin, joka puolestaan helpottaa asiakkaiksi konvertoinnissa. 

Kun saat lisää asiakkaita, saat lisää rahaa sukanvarteen ja myöskin lisää rahaa mainontaan, jonka avulla saat taas lisää asiakkaita ja lisää rahaa sukanvarteen ja voit investoida lisää rahaa eri kanaviin jne.

On myös muita keinoja saada Digiliikkuja toimimaan. 

Kun saat asiakkaita, voit esim. Facebookin avulla selvittää todella tarkasti sen, kuka todella on ideaalinen asiakkaasi, joka haluaa maksaa tuotteistasi ja palveluistasi.

Pystyt myös tekemään nykyisten asiakkaidesi kaksoisolentoja Facebookin työkalujen avulla. Facebookin algoritmit ovat hyvin tarkkoja ja niiden avulla voit löytää 25 000+ samankaltaista ihmistä, jotka ovat halukkaita ostamaan tuotteesi. Niiden etsimisen jälkeen voit mainostaa näille ihmisille, jotka ovat lähellä unelma-asiakastasi.

Voit myös valjastaa nykyiset asiakkaasi suosittelemaan tuotettasi tarjoammalle heille ​jonkin kannustimen suositteluun.

Käytännössä Digiliikkujamallia loistavasti toteuttamalla voit saada lähes ikuisesti ​uusia asiakkaita ​tuotteellesi. Heille voit sitten myydä lisää erilaisia tuotteita tai palveluita seuraavan pilarin avulla.


Jatkuvan auttamisen kaava
Passiivisen liiketoiminnan salaisuus

On virhe julkaista ja myydä vain yhtä tuotetta.

Ensimmäinen digituotteesi saattaa auttaa asiakastasi pääsemään pisteestä A pisteeseen B, mutta kuka auttaa häntä pääsemään pisteeseen C?

Toisin sanoen, ongelmat ja auttaminen eivät lopu koskaan.

Sen lisäksi, jatkuvan auttamisen kaava on yksinkertaisin tapa moninkertaistaa ansaintasi. Nykyisille asiakkaille myyminen on huomattavasti helpompaa kuin uusien asiakkaiden hankkiminen.

Jatkuvan auttamisen kaava toimii siis esimerkiksi näin:

Ensimmäinen digituotteesi on ilmainen e-kirja tai muu "lahjus", jolla kasvatat yleisöäsi, ja rakennat luottamusta auttamalla heidät pisteeseen A.

Toinen digituotteesi on ensimmäinen maksullinen tuotteesi, eli ns. etuosan tuote - e-kirja tai verkkokurssi. Tämä auttaa asiakkaasi pisteestä A pisteeseen B.

Maksulliset tuotteet auttavat yleisöäsi paremmin kuin ilmainen sisältö, koska ihmiset sitoutuvat oppimaan ja tekemään uusia asioita omalla rahallaan. Mitä enemmän he sijoittavat, sitä suurempi tämä sitoumus on.

Kolmas tuotteesi ja muut sen jälkeen tulevat ns. takaosan tuotteet auttavat yleisöäsi pääsemään yhä edemmäs ongelmiensa ratkaisussa.

Yleensä takaosan tuotteet ovat kalliimpia kuin etuosan tuote, koska ihmiset luottavat sinuun enemmän, ja ovat valmiita sijoittamaan tuotteisiisi enemmän.

Takaosan tuotteet ovat yleensä niitä tuotteita, jotka tekevät mainonnastasi kannattavaa. Toisin sanoen, jos haluat jatkuvaa asiakasvirtaa, tarvitset takaosaa.

Muista - älä jätä asiakkaitasi tyhjän päälle roikkumaan, vaan pyri tarjoamaan aina seuraava askel.

Unelma todeksi
Yleisin ongelma, joka kaataa haaveet lifestyle-yrittäjyydestä, ja miten ratkaiset sen

Digituotebisnes on suhteellisen yksinkertainen työ, kun sinulla on vaadittavat tietotaidot.

Mutta vaikka tietäisit kaiken digituotebisneksestä, suurimmalle osalle ihmisistä tulee vastaan eräs ongelma...

He eivät pistä tietojaan käytäntöön.

Tämä saattaa johtua useasta eri tekijästä, kuten epäonnistumisen pelosta tai ajan tai motivaation puutteesta.

Näihin ongelmiin on kuitenkin olemassa ratkaisu.

Tukiverkosto.

  • Kun tunnet muita samanhenkisiä ihmisiä, ja näet heidän matkansa menestykseen alusta lähtien, se motivoi sinuakin.
  • Voit jakaa parhaita oppeja tukiverkostosi kanssa.
  • Vaikeina hetkinä saat tsemppausta ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilanteesi.
  • Jos tukiverkostossasi on asiantuntijoita, joihin voit luottaa, saat heiltä vastauksen kaikkiin kysymyksiisi ja ongelmiisi.
  • Saat heiltä yksilöllistä apua, et vain yleispäteviä neuvoja.

Mistä löydät tällaisen tukiverkoston ja kuinka todella opit tekemään sinulle räätälöidyn Digiliikkujan siten, että voit hyödyntää Jatkuvan auttamisen kaavaa loistaville digituotteillesi? Kuinka voit toteuttaa tämän kaiken?

Saammeko esitellä Digiyliopiston:

Digiyliopisto on uudenlainen "yliopisto".

Nykyinen koulutusjärjestelmä ei pysty vastaamaan muuttuvan maailman haasteisiin, varsinkaan verkossa.

Yliopistosta tai korkeakoulusta saatat oppia esim. markkinoinnin perusteita, mutta me ja muut digibisneksen ammattilaiset olemme kuitenkin oppineet suurimman osan tietotaidoistamme muualta - modernia maailmaa ymmärtäviltä mentoreilta sekä käytännön kokemukseen kautta.

Digiyliopisto on tarkoitettu ihmisille, jotka uskaltavat kyseenalaistaa vanhat käytännöt, ja tehdä elämästään sellaista kuin he itse haluavat (ei sellaista kuin sen "pitäisi olla".)

Jos haaveilet lifestyle-yrittäjyydestä, tai jos sinulla on jo digibisnes, mutta haluat tuottaa entistä parempaa tulosta, tämä on sinua varten:

Mitä saat, kun ilmoittaudut Digiyliopistoon

LIVE-intensiivit

Opit kaikki, mitä sinun tarvitsee tietää lifestyle-yrittäjyydestä, saat yksilöllistä valmennusta ja pääset verkostoitumaan muiden kunnianhimoisten lifestyle-yrittäjien kanssa tässä 4 kertaa järjestettävässä tapahtumassa.

  • 2 tapaamista keväällä, 2 syksyllä
  • Kestää 2 päivää per tapaaminen
  • Helsingissä tai Tampereella
  • Opi kaikki, mitä sinun tarvitsee tietää lifestyle-yrittäjyydestä, mahdollisimman tiiviissä paketissa
  • Saat yksilöllistä opastusta
  • Tutustu mahdollisiin yhteistyökumppaneihin ja ystäviin, joiden kanssa voit jakaa matkasi lifestyle-yrittäjäksi

Arvo 4 000 €

12 Online-intensiiviä

Näillä online-ryhmäpuheluilla pureudutaan laserintarkkoihin aiheisiin, jotka koskevat juuri sinua ja muita oppilaita. Sen lisäksi, saat henkilökohtaista valmennusta, kun vastaamme kysymyksiisi.

  • 12 ryhmäpuhelua - osallistu mistä tahansa
  • Pureudutaan juuri sinua ja muita oppilaita kiinnostaviin aiheisiin
  • Ratkotaan sinun ja muiden yksilöllisiä ongelmia
  • Voit lähettää kysymyksiä, vaikka et pääsisikään paikalle

Arvo 1 200 €

Facebook-yhteisö

Yhdessä muiden lifestyle-yrittäjien kanssa matkasi sujuu sujuvammin ja nopeammin kuin yksin puurtamalla. Saat vastauksia ja henkistä tukea muilta tässä yhteisössä.

  • Keskustele muiden oppilaiden kanssa aiheista vapaamuotoisemmin
  • Verkostoidu samanhenkisten ihmisten kanssa
  • Jaa kokemuksiasi ja anna muiden tsempata sinua eteenpäin

Arvo 1 000 €

Campwire-lahjakortti

Campwire on lifestyle-bisneksesi tärkein työkalu. Campwire pistää digituotteesi nettiin ja myyntiin. Toteuta verkkokurssisi helposti, vastaanota maksuja vaivattomasti ja tarjoa oppilaillesi paras mahdollinen oppimiskokemus.

  • Suomen tykätyin verkkokoulutusalusta
  • 6 kk käyttöoikeus Campwire-verkkokoulutusalustalle
  • Aloita 6 kk jaksosi silloin kuin haluat (Digiyliopiston aikana)
  • Automatisoi lifestyle-bisneksesi ja unohda tekninen säätäminen

Arvo 744 €


Sen lisäksi saat käyttöoikeuden näihin Digivallankumouksen verkkovalmennuksiin kahdeksi vuodeksi:

Pureudu juuri sinua kiinnostaviin aiheisiin syvemmin näiden itseopiskelukurssien avulla. Sinun ei tarvitse käydä näitä kaikkia läpi, vaan voit opiskella juuri niitä asioita, joita tarvitset tietyllä hetkellä. Tämän ansiosta Digiyliopisto sopii myös työssäkäyville! Saat meiltä yksilöllisiä suosituksia siitä, mihin sinun kannattaa pureutua.

Verkkokurssien verkkokurssi

Verkkokurssien verkkokurssi opettaa sinulle kaiken mitä sinun tulee tietää, jotta voit tehdä ensimmäisen verkkokurssisi ja laittaa sen myyntiin nettiin.

  • Kaikkien verkkokurssien äiti
  • Valitse menestyvä aihe verkkokurssillesi
  • Opi opettamaan muita
  • Käytännöllisiä vinkkejä uskottavan verkkokurssin toteutukseen
  • Markkinoi verkkokurssisi oikealla tavalla ja tee siitä menestyvä tuote

Arvo 497 €

E-kirja Mastermind III

E-kirja Mastermind III auttaa sinua toteuttamaan unelmasi oman kirjasi julkaisemisesta. Opit tekemään ja markkinoimaan oman e-kirjasi.

  • Opi tekemään ensimmäinen e-kirjasi
  • Miten nopeutat ja sujuvoitat e-kirjasi tekemistä
  • Miten voit hyödyntää ensimmäistä e-kirjaasi kokonaisen lifestyle-bisneksen käynnistämiseen

Arvo 839 €

Kannattava Facebook-mainonta

Kannattava Facebook-mainonta -kurssilla opit tekemään kannattavia mainoskampanjoita Facebookissa, vaikket olisi ennen sijoittanut rahaa mainontaan. Facebook on tämän hetken #1 markkinointikanava, ja sinä tulet oppimaan, miten voit käyttää sitä jatkuvan asiakasvirran luomiseen.

  • Opi mainostamaan tuotteitasi Facebookissa kannattavasti
  • Hallitse Facebook-mainosten tekninen toteutus, vaikka teknologia ei olisi sinulle intuitiivista
  • Kaikki resurssit, mitä tarvitset tehokkaiden mainosten tekemiseen
  • Tee "myyntitunneli", joka tuottaa sinulle enemmän rahaa kuin mitä sijoitat mainontaan

Arvo 590 € + 700 €

Webinaarien woima

Webinaarien woima -verkkokurssilla saat lentävän lähdön tehokkaiden webinaarien järjestämiseen, jotta voit pyörittää menestyviä webinaareja itse ammattimaisesti.

  • Webinaarit ovat tehokkain tapa myydä mitään netissä - opi tekemään niitä
  • Miten saat ihmisiä tulemaan webinaariisi
  • Näytämme sinulle 46 000 € myyntiä tuottaneen webinaarin kaikki palaset - ota mallia siitä ja menesty

Arvo 970 €

Avain asiakasvirtaan

Avain asiakasvirtaan -valmennus näyttää, miten teet mainonnastasi kannattavaa. Mitä jos pistäisit euron mainoksiin ja saisit kaksi euroa takaisin? Mitä jos pistäisit jossain vaiheessa tuhat euroa mainoksiin ja saisit kaksi tuhatta takaisin? Mitä jos jossain vaiheessa voisitkin laittaa 10 000€ mainoksiin ja saat 20 000€ takaisin... viikossa?!

  • Hallitse Facebook-mainonta ja "myyntitunneli"
  • Käytä "reseptejämme" omassa Facebook-mainonnassasi
  • Opi kohdentaminen, osiointitekniikka ja muut tehokkaat taktiikat

Arvo 1 190 €

10X-valmennus

10 X -valmennus kymmenkertaistaa asiantuntijuutesi, auttamisen ja ansaintasi. Opi tekemään yhdestä digituotteesta viisi tuotetta, moninkertaista myyntisi 20 psykologisen vivun avulla ja palauta ihmiset ostamaan tuotteesi.

  • Moninkertaista tuloksesi ilman suurempaa ylimääräistä työtä
  • Opi tärkeimmät markkinointipsykologian periaatteet
  • Opi yksi parhaiten tuottavista mainontamenetelmistä
  • PLUS Puhdistusspurtin lanseeraus - näe yksi yksinkertaisimmista, mutta tehokkaimmista kampanjoistamme, joka tuotti 5 000 € parissa päivässä kolmella yksinkertaisella sähköpostilla (pelkästään tämän mallintaminen voi maksaa Digiyliopistosijoituksesi moninkertaisena takaisin!)

Arvo 490 €

1: Orientaatio - uuden markkinointikoneesi taustat, työkalut ja nopeimmat strategiat

Tuomme siis nyt ulottuvillesi aivan UUDEN ja erittäin ajantasaisen kurssin, joka soveltuu nimenomaan yrittäjille ja sellaiseksi aikoville. 


Koska suoraan myyntiin tähtäävällä mainonnalla upouusikin yrittäjä voi saada uusia asiakkaita joka kuukausi täysin luotettavasti ja pienellä kustannuksella.

Haluaisitko käteesi avaimet Digivallankumouksen
‘privaattipuolelle’ ja nähdä omin silmin ne strategiat,
jotka ovat vastuussa menestyksestämme?

Arvasit oikein mihin tällä tähtäsin:


Facebook-arbitraasissa ostat näkyvyyttä yhdellä hinnalla ja myyt saman tien tuotetta toisella hinnalla. Kun tämä tehdään noudattaen tiettyjä sääntöjä, tietoisena lainalaisuuksista, tulos on aina positiivinen (eli puhdasta voittoa!)


Pohdipa tätä iltapuhteella: 


Facebook-arbitraasissa voit tavallaan fuskata, koska voit itse määritellä myyntihinnan eli oman tuotteesi! Harva tätä ajattelee näin, mutta näetkö miten helppoa on tehdä jatkuvaa voittoa kun katsot asiaa tätä kautta! 


Itse asiassa osake- tai johdannaiskauppaa käyvien pitäisi kadehtia tätä metodia, koska tuottoprosentti on niin suuri ja yhtäaikaisesti vakaa! Missään rahamarkkinoilla ei voi luoda näin vakaata mallia tuottojen keräämiseen. Siksi ne pörssin rikkaimmat kaverit ovatkin lopulta yrittäjiä, eivätkä treidaajia. ;) 


No se teoriasta ja tiisereistä, lähdetään katsomaan mitä todellisuudessa paljastan sinulle tällä harvinaisen odotetulla kurssilla…

Otetaanpa nopea määritelmä alle:

Mikä ihme on ‘FB-arbitraasi’? Voiko sitä syödä?
(Tavallaan kyllä, kohta näet…)

Helppoa, vai mitä!


Etenkin kun käytät tekemiämme valmiita ohjeita, templaatteja ja työkaluja, jotka olemme sinua varten tiivistäneet kaikista sadoista ja tuhansista kampanjoistamme. 


Kun ymmärrät perusteet ja seuraat ohjeita, teet automaattisesti juuri oikeita asioita! 


Sillä kuten ehkä jo olet jutuistamme oivaltanut, netissä ei ole tärkeää kuinka PALJON teet markkinointia… 


…vaan se, että teet juuri OIKEITA asioita saadaksesi tuloksia saman tien!


Sillä mitä järkeä tässä kaikessa nettimarkkinoinnissa ja loputtomassa somettamisessa muuten on? 


Nopeudessa ja tehokkuudessahan piilee koko internetin suuri lupaus, joten jos emme käytä sen mukaisia strategioita niin jäämme suotta kivikaudelle kykkimään… 


Vaikka tämä on kaikki hyvin yksinkertaista, haluaisin esittää ehkä edistyneemmille vielä yhden osuvan vertauskuvan…

En tiedä miksi, mutta parhaat asiat tuntuvat tulevan kolmen nipuissa. Niin tässäkin aiheessa:

Annahan kun näytän sinulle vinkin. 


Ja vähän enemmänkin kuin vinkin siitä mistä tässä on pohjimmiltaan kyse:

Mikä siis on SE kaava, joka muuntaa työlään
markkinointiarkesi helpoksi myynnin voittokuluksi?

Ja paljon, PALJON muuta minkä kaiken avaan sinulle tällä kurssilla. 


Mutta ennen kuin mennään pidemmälle, haluan että ymmärrät miten yksinkertaista tuloksekas mainonta netissä todella on…

Ai niin, pari ajankohtaista pointtia tuli vielä mieleen…

Tiedän. 


Olet todennäköisesti kuullut vastaavaa hehkuttelua ennenkin markkinoinnin alalla, ja ehkä petyit odotuksissasi. 


Siksi sinua ehkä rauhoittaa tietää, että olen Digivallankumouksen jengissä se pragmaatikko, joka ei paljon henkseleitä paukuttele vaan puhuu vasta kun jokin on testattua, dokumentoitua ja takuulla toimivaa. 


Haluankin jakaa kanssasi muutaman tärkeän asian mitä olen Digivallankumous-taipaleellani oppinut liikenteen luomisesta ja erityisesti Facebook-mainonnasta:

Kaikkien aikojen tilaisuus: 

Facebook-markkinoinnin kulta-aika on NYT - 

Jos ET toimi tänään, takaan että kadut myöhemmin…

Kirjoittaja: Mitro Patrikainen

Joensuu, Digivallankumous East


Aamu alkoi jo sarastaa enkä voinut uskoa kuinka paljon aikaa olimme tuhlanneet… 


Leveää pöytää koristi kasa löyhkääviä pizzalaatikoita, tyhjiä kokispulloja, ja luullakseni jotain epämääräisiä pilleripurkkeja. Älä kysy mitä niissä oli, en tiedä itsekään. 


Ilmiselvää asiaa ei ollut enää kieltäminen: SE oli tapahtunut taas. 


Oli jälleen vedetty ns. “all-nighter” yön läpi ja jälki oli sen mukaista. 

Tuloksena oli kasa editoituja videonpätkiä, “melkein valmiita” blogauksia, lupaavia sähköpostisarjoja… 


Hienoa jälkeä kyllä, mutta yhtä kaikki se ei paljon lämmittänyt koska myyntiluvuilla oli mahdotonta perustella kaikkea tätä raatamista. 


Markkinointisankaruuden sädekehä oli alkanut pahan kerran himmetä, ja nyt oli tehtävä jotain radikaalia… ja pian! 


Kutsuin joukon koolle ja tein ilmoitusluontoisen avauksen: 


“Pojat, sotahan ei yhtä miestä kaipaa. 

Mitä jos poistun takavasemmalle ja palaan vasta
kun olen tiivistänyt parhaat strategiamme yhteen kurssiin.


Sitten testataan, että ne pomminvarmasti toimii edelleenkin.
Ja SITTEN otetaan ja näytetään muillekin. 

OK?“


Kaverit katsoivat hölmistyneinä toisiaan, ja mumisivat jotain hyväksyvää. 


Otin tämän myöntymisenä ja käärin hihani. 


Otin tehtävän kontolleni vain koska tiesin potentiaalin olevan aivan HULLUN kovaa…


Digivallankumous avaa salaiset arkistonsa - yli 250.000€ mainos-

euron voimin hienosäädetty menetelmä nyt käsiesi ulottuvilla!


Kyllästynyt tekemään loputtomia määriä blogeja ja vlogeja… ja silti tuotteesi myynti jää joko hävettävän pieneksi tai haaveeksi? Nyt laitetaan sille loppu…

Tässä osiossa saat kuulla tarkalleen miten saat kurssista kaiken irti. Näet ns. Lintuperspektiivin näkymän koko kurssiin, mitä kaikkea siihen kuuluu, ja miten nopeiten pääset tekemään tulosta. 


Saat myös ladata käyttöösi neljä työkirjaa, jotka täyttämällä pääset mahdollisimman nopeasti ja konkreettisesti tositoimiin ja tienaamaan kurssi-investointiasi takaisin… 


Ja sen jälkeen niin paljon kuin vain haluat Facebook-markkinointikoneesi virittää tienaamaan!

2: Kohdeyleisötutkimus - miten uppoudut markkinoihisi kuin teekkari Tammerkoskeen

Kakkososiossa saat täydelliset ohjeet siihen, miten:

…ja paljon, PALJON muuta!

3: Elintärkeät konseptit - onko liikenteessä eroja… entä sen seurannassa?

Ennen kuin siirrytään tositoimiin, on tärkeää ymmärtää ns. kylmän, lämpimän ja kuuman liikenteen erot. 


Sillä sen sisäistäminen voi olla ratkaiseva tekijä siinä tuottaako generoimasi liikenne lopulta myyntiä, ja kuinka paljon! 


Paljastamme sinulle myös Facebook-mainosten testaamisen menetelmän, jolla tiedät paitsi sen mikä mainos oli tuottoisin, myös sen miksi se toimi parhaiten!

4: Myyntitunneli - kuinka rakennat mainonnan jatkeeksi todellisen tuloksentekokoneen

Vaikka tämä onkin nimenomaan Facebook-mainontaan pureutuva kurssi, saat täyslaidallisen käytännöllistä opastusta oman ns. Myyntitunnelin rakentamiseen. 


Miksi? Siksi, että tämä on se kohta, missä alat oikeasti tienata! :) 


Kerromme kädestä pitäen miten rakennat koko prosessin nopeasti ja helposti: lista, liittymislahjus, laskeutumissivu, kypsytyssarja… ja lopulta se tärkein eli myyntisivu. 


Näet kaikista myyntitunnelin osista esimerkit, jotta pääset heti jyvälle ja rakentamaan omasi mallintamalla. 


Kun myyntitunnelisi on kunnossa, voit ryhtyä huoletta rakentamaan mainoskampanjaasi, kun tiedät että kampanjan toisesta päästä tulee rahaa takaisin!

5: Copywriting ja kuvitus - kaiken mainonnan ‘pihvi’; saat tärkeimmät mallit suoraan käyttöösi

Tämä on mainnonan tekemisen perustaitoa, jonka oppimisen olemme tehneet sinulle harvinaisen helpoksi. 


Näet omin silmin miten mainoksesi kannattaa kuvittaa tavalla, joka kiinnittää juuri oikeiden ihmisten huomion ja saa heidät klikkaamaan mainostasi. 


Oivallat miten otsikoida mainoksesi niin houkuttelevasti, ettei prospekteillasi ole muuta mahdollisuutta kuin toimia. Saat peräti 33 erilaista valmista mallia tehdä vetäviä otsikoita mainoksiisi - enemmän kuin tarpeeksi, jotta saat varmasti tuloksia nopeasti!


Omaksut myös parhaat käytännöt tehdä itse mainostekstejä ja toimintakehotteita, jotka lähes pakottavat toimimaan. 


Myös eri mainostyypeille kirjoittaminen käsitellään omassa moduulissaan, eli minkälaisia mainoksia kannattaa kirjoittaa erilaisille sisältötyypeille. Esim. Blogikirjoitukseen tai myyntisivulle johtavat mainokset ovat hyvin erilaisia.

6: Facebook-taktiikat - näin hallitset mainoskampanjoitasi niin että pysyt tilanteen tasalla (ja voitollisena)

Saat siis 4 live-intensiiviä, 12 online-intensiiviä, jäsenyyden lifestyle-yrittäjien Facebook-yhteisöön, Campwire-lahjakortin sekä pääsyn lähes kaikkiin Digivallankumouksen verkkovalmennuksiin...

Tämä onkin sitten tämän kurssin varsinainen kulminaatio. 


Kaikki tähän asti omaksumasi pääsee nyt tehokäyttöön ja rahantekokitkaa alkaa välittömästi syntyä! 


Näytämme sinulle kädestä pitäen miten hallinnoit Facebook-mainostiliä helposti ja tehokkaasti, ja kuinka rakennat sinne kampanjoita pala palalta toimivasti. 


Opit kaiken tarpeellisen (eikä yhtään enempää) mm. Facebook-pikselistä, mainosjoukkojen rakentelusta, kohdentamisesta, sijoittelusta, budjetoinnista ja tarjouksista, optimoinnista ja testaamisesta, skaalaamisesta… 


Lyhyesti sanottuna tämän osion käytyäsi alkaa viimeistään rahantekokoneesi käynnistely oikein tosissaan!


Mutta silti olemme säästäneet sinulle vielä jotain ‘spessua’ niin kuin meillä usein on tapana, jakaa aina enemmän kuin meiltä odotetaan…

Paketin arvo on yhteensä 11 520 € 

Sinun ei kuitenkaan tarvitse maksaa tätä summaa.

Haluaisitko mennä kilpailijoistasi
vieläkin kovempaa oikealta ohi? 


Nopeimmille kurssilaisille lupaamme
vielä nämä rahanarvoiset bonukset päälle:

Olet osa pilottiryhmää, eli yksi Digiyliopiston ensimmäisistä oppilaista. Vaikka haluamme tarjota sinulle täydellistä palvelua, totuus on, että ensimmäisellä yrittämällä aivan kaikki ei mene koskaan putkeen.

Sen takia pystymme antamaan sinulle edullisen tarjouksen, joka ei myöskään tule toistumaan, kun avaamme Digiyliopiston seuraavalla kerralla.

Digiyliopisto on suunniteltu motivoituneille, kunnianhimoisille ja ryhmähenkisille ihmisille. Sen lisäksi, jotta voisimme vastata jokaisen oppilaan yksilöllisiin tarpeisiin, ryhmän koko on rajattu. Sen takia Digiyliopistoon pääseminen vaatii hakemuksen täyttämistä.

Hae Digiyliopistoon nyt

Kun tulet Digiyliopistoon, saat tämän kaiken osana pilottiryhmää:

Hakiessasi Digiyliopistoon maksat aluksi 290€ (sis. ALV 24%) sitoutumismaksun.

Jos hakemuksesi hyväksytään, jäsenmaksu on 2 700 € (sis. ALV 24%) tai 11x290€ (sis. ALV 24%).

Hakemukset käsitellään siinä järjestyksessä kun niitä tulee. Kun sopiva ryhmä on kasassa, emme voi ottaa hakemuksia enää vastaan.

Jos hakemustasi ei hyväksytä, tai lähetät sen liian myöhään, palautamme sitoutumismaksusi (290€) sinulle kokonaisuudessaan takaisin ennen 15.1.2018.

290 € / kk, 11 erää (alkaen 1/2018)

TAI

2 700 € kerralla, tammikuussa 2018

Hakuaika päättyy ma 8.1.

Kaikki toimenpiteet on tehty, että ohjelmamme sekä sen mahdollisuudet esitetään tarkasti. Kaikki käytetyt esimerkit eivät ole keskivertotuloksia, eivätkä ole tarkoitettu takaamaan sitä, että kaikki saavuttaisivat vastaavat tulokset. Jokaisen yksilön menestys riippuu hänen taustastaan, määrätietoisuudestaan, halustaan ja motivaatiostaan. Kuten missä tahansa liiketoiminnassa, on olemassa riski, että käytetty investointi menetetään, eikä ole takuuta, että ansaitset rahaa. Facebook ei ole osallisena koulutuksen järjestämisessä.


Copyright © 2018

Kurssin käyneille suunnittelemme tuoda lisävalmennuksia, joissa pureudutaan vielä tarkemmin tiettyihin FB-mainonnan osa-alueisiin ja vastaamme kysymyksiisi. 


Kokeneiden kehäkettujen kokemuksen hyödyntämiselle ei oikeasti voi edes laittaa hintalappua!

Kurssimateriaali sinällään antaa sinulle enemmän kuin riittävät tiedot ja taidot tehdä erittäin kannattavaa mainontaa ja saada tuotteesi ja palvelusi myymään vaikka päivittäin. 


Siitäkin huolimatta koemme, että haluamme antaa sinulle vieläkin paremmat edellytykset edistyä nettimarkkinoinnin keinoin:

BONUS #3: Facebook-videomainonnan salaisuudet

Kuten varmasti olet huomannut, video täyttää käytännössä nykyään internetin eri muodoissa ja sama trendi tulee takuulla vain jatkumaan kiihtyvällä tahdilla. 


Siksi sinun kannattaa kuulla erityisoppimme videon käytöstä Facebook-mainonnassa, se on tällä hetkellä yksi kaikkein kannattavimmista mainosmuodoista!

BONUS #4: Messenger-bottien tuottoisa käyttö

Olet ehkä jo huomannut, että Facebook Messengerissäsi sinua tervehtii usein muitakin kuin ihmisiä. 


Messenger-bottien käyttö markkinoinnin apuvälineenä ja tehokeinona on todella kannattavaa toimintaa, ja haluamme jakaa sinulle tästäkin aiheesta kaiken parhaan oppimme!


Tulevaisuudessa bottien käyttö vain lisääntyy, ja joidenkin arvioiden mukaan niiden kautta tullaan käymään myös suoraa kauppaa, joten älä ohita tätä rahanarvoista tietoa!

BONUS #5: Tämän kurssin mainosten salojen läpikäynti!

Miten oppisitkaan helpommin kuin näkemällä “sisältä päin” miten päädyit tämän kurssin omistajaksi… ja miten teet vastaavan tempun omilla markkinoillasi! 


Esimerkistä oppii kaikkein parhaiten, ja tämän lähemmäksi et pääse missään näkemään sitä todellista ansaintalogiikkaa, jonka tämä menetelmämme mahdollistaa. 


Mutta toki ymmärrämme, että näinkin mittavan tuottoisaan kurssiin sijoittaminen voi silti tuntua riskiltä, siksi olemme valmiit antamaan sanojemme tueksi ennenkuulumattomat takuut…

Digivallankumouksen TäysTakuu:
Käy kurssia rauhassa läpi 14 päivää, sovella ja
jos et koe edistymistä palautamme rahasi
ilman minkäänlaisia kysymyksiä

Ymmärrämme hyvin, että vaikka jo tiedätkin Facebook-mainonnan tuottavan sinulle rahaa pelkän rahanmenon sijaan, askel voi tuntua silti isolta ottaa. 


Siksi olemme päättäneet ottaa riskin harteiltasi, ja laittaa sen omille harteillemme. Pystymme tekemään näin, koska olemme niin 100% varmoja siitä, että opettamamme menetelmä toimii poikkeuksellisen hyvin, alalla kuin alalla, kaikkina aikoina. 


Ja kenen hyvänsä käsissä. Myös Sinun, vaikka emme vielä tunnekaan ehkä lähemmin. 


Käy siis rauhassa kurssia läpi, sovella omaan toimintaasi, ja jos et jostain syystä silti ole tyytyväinen, kerro meille niin palautamme pyynnöstäsi investoimasi varat kokonaisuudessaan. 


Ja tietenkin saat pitää jo lataamasi materiaalit siinä tapauksessa. 


Melko reilu tarjous, vai mitä! 


Mutta silti, emme toki odota sinun vain sokkona uskovan mitä sinulle kerromme. Siksi pyysimme joitakin asiakkaitamme kertomaan omia kokemuksiaan…

Digivallankumouksen tyytyväiset (ja menestyvät)
kanta-asiakkaat avautuvat viimein:

Nyt kun tiedät miksi tämä on kiistämättä paras markkinointijärjestelmä tällä hetkellä, ja tiedät sen toimivan toistuvasti mitä erilaisimmille ihmisille, sinun täytyy kysyä itseltäsi mitä vielä odotat…

Tällaiset ‘kultaiset hetket’ eivät koskaan jatku ikuisesti… 

nyt on Sinun aikasi loistaa ja toteuttaa unelmasi
Digivallankumouksen täydellä tuella!

Pidäthän siis huolen, että teet oikean ratkaisun jonka kanssa voit elää tyytyväisenä. 


Digivallankumouksella ei ole hädän päivää, emme varsinaisesti tarvitse yhtään kurssilaista, voisimme vain jatkaa toimintaamme tuottoisana kaikessa rauhassa. Siitä huolimatta haluamme jakaa hiellä (ja selvällä rahalla) voittamaamme tietoa mahdollisimman monille, koska tunnemme myös vastuumme alan kehittymisestä Suomessa. 


Sen sijaan Sinun tulevaisuudellesi tällä päätöksellä on hyvinkin kauaskantoiset seuraukset. 


Kun lähdet mukaan nyt, saat käsiisi valmiiksi testatun markkinointimenetelmän, joka oikein käytettynä tuottaa sinulle silkkaa rahaa joka kerran kun sitä päätät käyttää.

Kuin pajatso, joka tyhjentää eturessun
joka kerran kun napautat kolikon sisään!

Saat siis kyvyn olla oman tulevaisuutesi herra. Jos olet haaveillut jo pitkään lifestyle-yrittäjyydestä, tämä on SE avain joka avaa oven. Tänään ja tulevaisuudessa. 


Tai jos olet jo kokeneempi kettu mutta kaipaat edelleen parempia tuloksia markkinoinnista vähemmällä vaivalla… tähän kurssiin et tule pettymään. Olemme istuttaneet kurssin ohjelmaan erittäin edistyksellisiä strategioita, joita ei kukaan googlaamalla löydä. 


Jos taas päätät jatkaa kuten tähän asti… no, tiedät itsekin että saat samoja tuloksia kuin tähän asti. Tai jos päätät googlata miten temppu tehdään, otat melkoisen riskin. 


Jos taas olet saanut tarpeeksesi työläästä markkinoinnista ja haluat siirtyä helppoon myyntiin… näemme sinut kurssilaisten keskusteluissa! 


Jos olet kyllästynyt epävarmuuteen asiakashankinnassa ja myynnissä… otamme sinut ilolla vastaan ja näytämme kuinka samasta toiminnastasi tehdään varmaa. 


Pidämme sinun ja läheisimpiesi puolesta peukkuja, nämä ovat jännittäviä aikoja…

Nyt alkaa olla kaikki sanottuna, ja enää yksi tärkeä päätös edessä: 


Maksatko investointisi jatkuvaan myyntiin yhdessä erässä vai useammassa?


Klikkaa alta eteenpäin ja lue vielä koko tarjouksemme tiivisteltynä, kaikkine herkkuineen.

Toivotan myötätuulta mainontaasi, tästä matkasi vasta alkaa!


Mitro Patrikainen

Digivallankumouksen etulinjan mainosguru

Kannattava Facebook-mainonta -kurssin ohjaaja


PS. Onko olemassa mitään muuta tapaa, jolla pääset eroon loputtomasta markkinointisi vaatimasta bloggaamisesta, vloggaamisesta ja somettamisesta… joka ei muutenkaan takaisi yhtään minkäänlaista myyntiä? 


Saattaa olla jossain toinenkin keino, mutta me emme ole henkilökohtaisesti muita todistaneet toimiviksi, ja vakuutan että kertoisimme heti jos sellaisen tietäisimme. 


Sen sijaan sen tiedämme, että tämä metodi on todistettu toimivaksi lukemattomia kertoja, ja sen vuoksi KUKA TAHANSA voi käyttää sitä käynnistämään myyntinsä vaikka aivan nollasta… vaikka ei olisi siinä ennen onnistunut millään lailla. 


Tämä ei ole rakettitiedettä, mutta kaikkein fiksuimmat ja älykkäimmätkin kaverit tarvitsevat joskus oikoteitä onnistuakseen. Se ei ole häpeä, mutta näin varman jutun ohittaminen olisi jo vähintäänkin sääli. Käy siis katsomassa tarjous ja päästä itsesi vähemmällä!


PPS. Kuten varmaan omakohtaisesti tiedätkin, Internet-markkinoinnissa kaikilla on kädet aina täynnä, ja kaikki uusi tuntuu liialliselta. Siksi kaikki (Digivallankumous mukaanlukien) hakevat aina luotettavia oikoteitä ja vipuvarsia, joilla elämä ja bisnes helpottuu. 


Tämä kurssi on yksi sellainen oikotie ja vipuvarsi. Käytä tilaisuus hyväksesi ja tee elämästäsi helpompaa. Muista, että sinun ei tarvitse välttämättä nyt päättää onko tämä juuri tarvitsemasi oikotie, koska voit rauhassa kokeilla ja testailla Digivallankumouksen TäysTakuun turvin. Mene rauhallisin mielin tekemään kokeiluja ja päätä vasta sitten.