HUOM! Ilmoittautuminen on auki vain niin kauan, kun paikkoja on vapaana tai alla oleva kello näyttää nollaa...

00
PÄIVÄÄ
00
TUNTIA
00
MINUUTTIA
00
SEKUNTIA

YRITTÄJÄ, tuntuuko sinusta, että ideoita on enemmän kuin tuloksia ja välillä yrityksesi tulevaisuus aiheuttaa harmaita hiuksia?

Mitä jos tekemällä yhden muutoksen yritystoimintaasi voisit saada lisää vapautta ja vapaa-aikaa, jatkuvaa kassakoneen kilinää ja uskollisia asiakkaita, jotka haluavat ostaa juuri sinulta... jatkuvasti?

Digivallankumous-seminaarissa opit uuden toimintatavan, jonka avulla voit vihdoin vapauttaa käsijarrun yrityksesi kasvun tieltä.

Hyvä yrittäjä,

Kenties lähdit yrittäjäksi sen takia, että haluat vihdoin tehdä omaa juttua juuri omalla tavallasi ja saisit kaipaamaasi vaihtelua sekä vapautta elämääsi? Mutta sitten kaikki ei mennytkään suunnitelulla tavalla...

Ehkä unelmasi vapaudesta, menestyksestä ja lyhyistä työpäivistä on vielä(kin) toteutumatta?

Kenties sinusta tuntuu, että kyllä tämä tästä helpottaa, kunhan saan asiat X ja Y tehtyä?

Valitettavasti nuo sanat usein toistuvat vuodesta toiseen ilman näkyvää muutosta.

Me olemme kokeneet yrittämisen tuskan ja voimme auttaa sinua...

Me, Digivallankumouksen herrat (Henri, Petri ja Pekka) olemme kokeneet yrittämisen tuskan. Tiedämme miltä se tuntuu.

Käytimme yli 500 000€ Intoloop-verkkopalvelun rakentamiseen vain huomataksemme ettei kukaan ollut valmis maksamaan siitä.

Henri Liljeroos round photo

Henri Liljeroos

Petri Hiissa

Petri Hiissa

Pekka Mattila

Pekka Mattila

Teimme pitkää päivää seitsemänä päivänä viikossa... vuosia. Olimme kipuamassa tikapuilla pilvenpiirtäjän huipulle - olimmehan rakentamassa Facebookin tappajaa (kuten Kauppalehti meistä uutisoi).

Olimme valitettavasti kipuamassa VÄÄRÄN pilvenpiirtäjän huipulle. Teimme sitä kovalla vauhdilla, seitsemän päivää viikossa!

Vihdoin ymmärsimme mistä kaikki kiikastaa, teimme suunnanmuutoksen, perustimme Digivallankumouksen ja ryhdyimme auttamaan muita yrittäjiä, jotta he eivät joutuisi kokemaan samaa kuin me.

Satoja yrittäjiä valmennettuamme huomasimme, että menestyneiden ja tuskailevien yrittäjien ajatuksissa on yksi merkittävä ero:

Menestyneet yrittäjät ovat strategisia, eivätkä sorru opportunistiseen ajatteluun.

Kumpaan leiriin sinä kuulut?

Nyt kenties mietit, oletko sinä opportunistinen vai strateginen yrittäjä?

Vastaa näihin 10 kysymykseen nyt, niin saat selvyyttä asiaan...

  • Turhauttaako etenemisen hitaus? Ahdistaako yrittäminen toisinaan?
  • Onko jotain osa-alueita, joita joudut tekemään yrityksessäsi, muttet välttämättä nauti niistä täysin siemauksin? Tuntuuko, että aikasi menee kaikkeen turhaan sälään?
  • Tuntuuko, että joudut olemaan aina töissä eikä asiat siltikään edisty haluamallasi tahdilla?
  • Kaipaatko toisinaan palkkatyön tasaista tuloa ja turvaa tulevasta? Kenties joskus murehdit yrityksesi raha-asioista, eikä uni meinaa tulla?
  • Laskeeko tulosi (tai pahimmillaan ovat nollassa) lomaillessasi sen sijaan, että yrityksesi olisi paremmassa jamassa kuin lomille lähtiessäsi?
  • Kenties blogaat tai laitat Facebookiin materiaalia sillä ajatuksella, että sinne sitä kuuluu laittaa etkä mieti strategisesti sitä, miten asiakasta kuljetetaan ilmaisen materiaalin avulla kohti ostotapahtumaa?
  • Markkinointi ja myynti tuntuvat vastenmieliseltä "pakkopullalta ja tyrkyttämiseltä" eivätkä ne ole "sinun juttusi?"
  • Jos joku ei toimi, mietit mitä uutta voisit tehdä? Kenties rekisteröidyt uuteen sosiaalisen median palveluun tai lisäät blogaustahtia? Mutta "mistä lähtien lisää on ollut ratkaisu siihen, että on jo valmiiksi liikaa?"
  • Ajattelet, että "kyllä tämä tästä kohta helpottaa," vaikka muutosta parempaan ei ole tapahtunut pitkään aikaan?
  • Sinulla ei ole kontrollin tunnetta, etkä pysty näkemään kovin pitkälle eteenpäin. Kaikesta tulee kenties yhtä sotkua ja ajaudut oman yrityksesi orjaksi.

Moneenko vastasit kyllä?

Jos vastasit edes yhteen myöntävästi, on se merkki siitä, että kuulut mahdollisesti opportunistisien yrittäjien leiriin, joilla on käsijarru päällä yrityksensä kasvussa.

Ja meillä on sinulle hyviä uutisia...​

Voimme nimittäin auttaa sinua vapauttamaan käsijarrun menestyksesi tieltä muuttamalla sinut strategiseksi yrittäjäksi. Tällöin teet asioita aikaisempaa fiksummin, nopeammin ja rennommin eikä tulevien kuukausien tulos pidä sinua yöllä hereillä...

​Strateginen yrittäjyys muutti meillä kaiken

Se, mitä opetamme, teemme myös itse.

Strategisen yrittäjyyden tärkeyden tajuaminen on ollut myös meillä yksi tärkeimmistä tekijöistä menestyksemme takana.

Tässä alla on kuvakaappaus Campwire-palvelusta, jossa on listattuna vain yhden päivän myynnit yhdestä kurssistamme (kursseja meillä on useita).

Kuten kuvasta näkyy, myimme E-kirja mastermind III -verkkokurssia yhdessä päivässä​ bruttona 25 666€:n edestä... eikä tuo päivä ole sattumaa, saatikka ainutlaatuinen.

Oikeastaan kaikki menestyksemme pohjautuu kovaan työhön ja strategiseen yrittäjyyteen, josta tulet kohta oppimaan lisää, joten jatka lukemista...

Näiden kolmen askeleen avulla voit vihdoin muuttua strategiseksi yrittäjäksi ja löytää itsesi vaikka paratiisisaarelta

Jos lähdet purjehtimaan ilman tietoa suunnasta, millä todennäköisyydellä löydät itsesi paratiisisaarelta?

ASKEL 1

Tavoite ja määränpää​

Sinulla täytyy olla selkeästi tiedossa määränpää eli tavoite. Vain silloin voit päästä haluamallesi paratiisisaarelle. Vain silloin voit savuttaa sellaisen elämän, josta olet haaveillut.

On tärkeää tietää (erityisesti Internet-maailmassa), että mitkä taktiikat ja tekniikat toimivat juuri tällä hetkellä ja mitkä eivät. Ne eivät kuitenkaan ratkaise loppujen lopuksi mitään. Jos sinkoilet jokaisen kiiltävän esineen perässä, jää paratiisi löytymättä.

Kun taas tiedät, millaisen elämän haluat ja minkälainen yrityksesi tulee TÄSMÄLLEEN olla, saat mielenrauhan, selkeyden ja innostuksen kaikkeen toimintaasi.

Vastaa siis alla oleviin kysymyksiin:

  • Miksi olet lähtenyt yrittäjäksi?
  • Ovatko ne syyt konkretisoituneet?
  • Haluaisitko yritykseltäsi vapautta, vaurautta, vaikutusvaltaa vai jokapäiväistä kipinää?
  • Mitä varten yrityksesi on olemassa?

Jos et ole strateginen yrityksesi tavoitteesta ja määränpäästä, eivätkä ne ole kirkkaana mielessäsi, on tilanne siis sama kuin purjehtisit ulapalla ilman määränpäätä ja ajattelisit, että "aika näyttää, minne sitä on ajelehdittu."

Sitten ihmetellään, kun karahdettiin karille tai määränpää muistutti enemmän vankilaa kuin unelmien elämää.

Strategiset yrittäjät puolestaan miettivät aina tarkkaan, millainen heidän yrityksen tulee olla, jotta se tukisi heidän elämäänsä eivätkä he vain tukisi yrityksensä elämää.​

Kerron kohta lisää tästä, joten jatka lukemista.​

ASKEL 2

Ymmärrä asiakastasi paremmin kuin hän ymmärtää itseään​

Yritystoiminnassa on kyse siitä, että tarjotaan lisäarvoa. Tehdään siis tuotteita ja palveluita, joista ollaan valmiita maksamaan.

Lopulta tuotteista kerrotaan potentiaalisille asiakkaille eli ne markkinoidaan ja pyydetään heitä lopulta avaamaan lompakkonsa.

Kuulostaa yksinkertaiselta?

Miksi sitten niin moni tuskailee yrityksensä kanssa?

Ongelma tässä on se, että usein yrittäjät eivät kunnolla ymmärrä asiakasta, hänen unelmiaan, halujaan ja pään sisälle piilotettuja ajatuksia, eikä tästä johtuen pysty tarjoamaan maksimaalista lisäarvoa hänelle.

Tämä johtaa käytännössä siihen, että tehdään pitkää päivää ja myynti takkuaa.

Nyt, tee seuraava testi:


Millä tasolla sinä olet asiakkaasi ymmärtämisessä?

TASO 1​

Kohdennat kaikille, koska kaikki voisivat tarvita tuotettasi.

TASO 2​

Kohdennat jollekin sinun valitsemallesi joukolle.

TASO 3​

Kohdennat yhteen ihmiseen, jonka arvelet ostavan tuotettasi.

TASO 4

Kohdennat yhteen ihmiseen, josta olet tehnyt kirjallisen avatar-kuvauksen ja täydennät tätä kuvausta jatkuvasti.

TASO 5

Kohdennat yhteen ihmiseen, josta olet tehnyt kirjallisen avatar-kuvauksen ja täydennät tätä kuvausta jatkuvasti. Pyrit katsomaan maailmaa asiakkaasi silmien läpi ja tunnet hänen kokemat tunteet. Saat viestejä asiakkailtasi, että “luet ajatuksiani!”


Millä tasolla olet?

Jos et vielä ollut viidennellä tasolla, on mahdollista, että iso osa potentiaalisista asiakkaistasi pitää lompakon kiinni ja kauppa köhii.

Kohta näytämme sinulle miten pääset sinne... sitä ennen jatketaan kolmanteen askeleeseen.

ASKEL 3

Kuljeta asiakkaasi A:sta D:hen ja D:stä E:hen​

Sinun pitää tuntea asiakkaasi paremmin kuin he tuntevat itsensä. Koska asiakkaat eivät välttämättä tiedä mitä he haluavat, tulee sinun kuunnella ja tulkita vihjeitä, ei siis suoraan sitä, mitä asiakkaasi sanovat.

Kun saat selvitettyä asiakkaasi ajatukset, tarpeet ja halut perinpohjaisesti omien CSI-toimiesi perusteella, voit muodostaa yrityksellesi ansaintamallin, joka tukee tavoitteitasi ja unelmiesi elämää.​

Tavoitteenasi on viedä asiakkaasi jollain tavalla parempaan paikkaan kuin missä hän oli ennen tuotteesi tai palvelusi kuluttamista. Eli mahdollistat sen, että asiakkaasi siirtyy paikasta A paikkaan B.

Tämä ei kuitenkaan vielä riitä… Hyvä alku se on kuitenkin!

Oikeasti haluat kuljettaa asiakastasi B:n jälkeen vielä C:hen, D:hen ja E:hen. Voit kuitenkin mennä metsään, jos et tiedä, mitä nämä “kirjaimet” tarkoittavat. Ei siis vielä riitä, että osaat aakkoset :)

Kehittämästämme Transformaatiomallista (kuva yllä) on ollut niin monelle hyötyä, että varasimme sille kokonaisen oman osion tulevasta seminaarista.

Paraskaan tuote ei myy itse itseään... vaikka kuinka niin haluaisi

Nyt kun olet “urkkinut” asiakkaistasi ratkaisevat tiedot ja sinulla on selkeää, millä tuotteilla ja palveluilla saat asiakkaasi ongelman tai mielihalun täytettyä, on aika ottaa seuraava askel.

Paraskaan tuote ei myy itse itseään, vaan se tarvitsee markkinointia ja myyntiä tuekseen.

On muuten harmillisen yleistä, että yrittäjä tekee omasta mielestään niin hienon tuotteen, että sen on pakko mennä kaupaksi kuin häkä. Emme ole kertaakaan tällaista ihmettä vielä päässeet todistamaan, että tuote myisi itse itseään :)

Ehkä sinuakin jännittää lähteä “toitottamaan” tuotteestasi koko maailmalle. Jokuhan voisi vaikka kommentoida siihen jotain! Kuitenkin ilman myyntiä ja markkinointia kukaan ei valitettavasti ikinä päädy ostamaan sinulta mitään…

Hyvä uutinen on se, että sinun EI täydy olla perinteisessä mielessä myyjä saadaksesi myytyä tuotteitasi. Erityisesti tämä pätee online-maailmassa. Kenestä tahansa saadaan leivottua yrittäjä, joka saa merkittävää myyntiä aikaan olematta “myyjä”.

Myyminen on kuitenkin loppujen lopuksi vain auttamista

Kun tuotteesi auttaa ja se on hyvä, niin on vain asiakkaan etu ostaa se sinulta.​

Kun todella ymmärrät tämän asian, niin näet jatkossa markkinointimateriaalisi aivan eri valossa. Siitä tulee paras myyjäsi.

Nyt sinun tulee vain tietää, miten tämä kaikki tehdään käytännössä.​

OTETAAN ESIMERKKI:

Useat aloittelevat kirjojen markkinoijat tai yrittäjät ovat kuulleet seuraavat mantrat: "blogi pitää olla" ja "Facebookissa täytyy julkaista useita kertoja päivässä."

Sitten tämä yrittäjä lähtee laittamaan Facebookkiin materiaalia päivittäin. Samalla hän tietysti kirjoittelee artikkeleita blogiin ja yrittää etsiä jostain liikennettä.

Valitettavan usein lopputuloksena on se, että yrittäjän kalenteri täyttyy tekemisestä, mutta kassakone ei kilkata merkittävästi enempää.

Tähän ratkaisuna yrittäjä usein lisää blogaamista, tihentää Facebookissa viestittelyä ja avaa lisää sosiaalisen median tilejä. Hän siis etsii ratkaisua lisäämällä työlistaa.

Tästä herää seuraava kysymys:

"Mistä lähtien lisää on ollut ratkaisu siihen, että on jo valmiiksi liikaa?"

​Lopputuloksena on todella stressaantunut yrittäjä, joka "on kokeillut kaikkea, mutta mikään ei toimi." Todellisuudessa ratkaisu on tehdä asioita vähemmän ja fiksummin.

​Käytännössä tämän esimerkin Facebookia ja blogia kannattaa ajatella strategisesti, kuten me täällä Digivallankumouksessa teemme.

Vaikka meillä ei ole valtavaa yleisöä eikä tuhansittain tykkäyksiä Facebook-kirjoituksissamme, kauppa käy. Mistä tämä oikein johtuu?

​Tämä johtuu siitä, että olemme tajunneet konseptin, jota kutsumme Näkymättömäksi myynniksi. Siinä sivuillamme käyviä ihmisiä liikautetaan hellävaroen (ja näkymättömästi) kohti ostotapahtumaa. Jokainen artikkeli ja Facebook-päivitys on tarkoin harkittu.

Kun opetimme tätä konseptia Digivallankumous-seminaarissa, Miisa Helenius kommentoi seuraavasti:

Miisa HeleniusStrategisen myynnin valmentaja

Asiakaspotentiaalisi on oikeasti monikymmenkertainen verrattuna siihen mitä työstät. Tämä johtuu siitä, että asiakkaasi eivät aina itsekään tiedä mitä tarvitsevat. Mutta kun asiakkaassa herättää mielenkiinnon - kertoo ongelmasta, uhasta tai menetetystä mahdollisuudesta mukaansatempaavasti asiakas on valmis muuttumaan ja juuri sinun kanssasi.

Seminaarissa Digivallankumouksen pojat demonstroivat mahtavasti miten Näkymätön myynti toimii käytännössä.

​Pidä seminaarissa hoksottimet tarkkana – opit jotain, joka on sinulle tuhansien eurojen arvoista.

Ja nyt haluamme opettaa tämän kaiken sinulle... Jatka siis lukemista!​

Saatat nyt ehkä miettiä, että onko tämä juuri sinulle?​


Kenelle tämä kaikki on suunnattu?

EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ KUINKA KOKENUT (TAI KOKEMATON) OLET TAI MILLÄ TASOLLA NYT OLET

Siksi haluat päästä muiden alan yrittäjien kanssa Digivallankumous-seminaariin huippuoppiin.

  • JOS OLET TÄYSIN ALOITTELIJA, jolla ei vielä ole kunnon kassavirtaa eikä Internet-bisnestä… olet onnellisessa asemassa. Tämä on tapahtuma, joka pomminvarmasti räjäyttää Internet-bisneksesi liikkeelle.
  • JOS SINULLA ON OLEMASSAOLEVA INTERNET-BISNES ja pitkät päivät ilman kunnollisia tuloksia alkavat painamaan päälle, niin tämä seminaari on kuin balsamia haavoille. Se tulee kasvattamaan liiketoimintaasi samalla, kun järjestelmällisesti käytät yhä vähemmän ja vähemmän omaa aikaasi siihen.
  • JOS OLET KIVENKOVA INTERNETMARKKINOIJA, joka tietää jo kaiken markkinoinnista (joka ei muuten pidä paikkansa), niin löydät salaisuudet, miten saat maksimoitua tulosi ja saavutat henkilökohtaisen vapauden.

Kuulostaako hyvältä? No tottakai se kuulostaa! Olisit hullu, jos et haluaisi enemmän rahaa vähemmällä työllä :)

Tässä kohtaa sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

  1. Tilaat jonkun meistä pitämään koulutusta hintaan 3 500 €/pv.
  2. Hyödynnät tämän ainutkertaisen seminaaritarjouksen ja saat murto-osalla normaalista päivähinnasta kaikki kolme Digivallankumouksen valmentajaa samaan huoneeseen kanssasi.

Meidän vinkkimme?

Varaa paikkasi seminaarissa vielä, kun lippuja on saatavilla.


Tässä muutamia asioita, joita tulet oppimaan seminaarissa

1

TEEMA 1: UNELMIEN ELÄMÄN SUUNNITTELU

"Suurin osa yrittäjistä jättää tämän tärkeimmän vaiheen välistä ja tuskailee yrityksensä ja ylitöiden kanssa KOKO yrittäjäuransa ajan vain siitä syystä, ettei yritystä ole suunniteltu tukemaan unelmien elämää."

Tässä osiossa paljastamme mm.:

  • Miksi jokaisen yrittäjän pitäisi lähteä elämän suunnittelusta ja vasta sitten siirtyä yrityksen suunnitteluun.
  • Miten suuri merkitys elämän suunnittelulla voi oikeasti olla siihen, millainen yrityksesi oikeasti on.
  • Mitä kysymyksiä sinun pitää itseltäsi oikeasti kysyä, että ymmärrät, mitä SINÄ todella haluat elämältäsi.
  • Miten yrityksemme suunnittelu lähti juurikin näistä kysymyksistä... ja muutti oikeastaan kaiken yrityksessämme

Huomaa, että tämä on elämää muuttava tehtävä vaikka olisit (vielä) palkkatöissä!

2

TEEMA 2: ASIAKKAIDEN PAREMPI YMMÄRTÄMINEN

"Kun opit lukemaan asiakkailtasi tulevia vihjeitä, voit tehdä tuotteita, jotka revitään magneetin lailla käsistäsi ja saavutat unelmien elämäsi siinä samalla."

Tässä osiossa paljastamme mm.:

  • ​Kuinka voit rakentaa unelmien elämääsi tukevan yrityksen auttammalla asiakkaitasi.
  • Miten tärkeää asiakkaan kunnollinen ymmärtäminen oikeastaan on, jotta voit todella menestyä yrittäjänä helpommin ja nopeammin kuin nyt menestyt.
  • Loistavia (uusia!) keinoja asiakkaan ymmärtämiseen.
  • Kuinka sinun pitää etsiä vihjeitä eikä vastauksia ihmisiltä... jos etsit vastauksia, on yrittäjän taipaleesi tuskallinen.
  • Millaisia kysymyksiä sinun todella pitää asiakkaaltasi kysyä, jotta ymmärrät mitä he oikeasti haluavat.
  • Mitä työkaluja suosittelemme asiakkaan parempaan ymmärtämiseen.
3

TEEMA 3: KANNATTAVUUDEN TUOTTOMALLI

"Kuinka selvyys yrityksesi tuotteista, palveluista ja asiakkaiden ongelmien ratkaisusta voi muuttaa yrityksesi kasvattamisen kannattavaksi, stressivapaaksi ja nautinnolliseksi matkaksi. Matkaksi, jossa teet vähemmän ja saavutat enemmän."

Tässä osiossa paljastamme mm.:

  • Miten sinun tulisi ajatella tuote- ja palveluvalikoimaasi, jotta saat maksimoitua yhden asiakkuuden elinkaaren arvon.
  • Miksi sinun tulisi ymmärtää yhden asiakkaan keskimääräinen arvo ja keskittyä sen kasvattamiseen uusien asiakkaiden hankinnan sijaan.
  • Millä yksinkertaisella ja innovatiivisella työkalulla voit kuvata koko asiakkaasi matkan tuotteelta toiselle.
  • Miten tämän osion tehtävät voivat saada sinulla lamput syttymään.
  • Näytämme esimerkin innovatiivisesta tuottomallista, joka on nerokas, jota käytetään harvoin ja joka tulee loksauttamana leukasi (tämä on KOKO seminaarin hinnan arvoinen asia).

Olemme kehittäneet asiakkaan muutosmatkaa kuvaavan työkalun, joka tullaan paljastamaan ensimmäistä kertaa seminaarissa. Se tuo mielenrauhaa ja auttaa sinua näkemään yrityksesi kokonaan uudessa valossa.

Seminaarin jälkeen sinulla on stressivapaa suunnitelma koko yrityksesi tuoteportfoliolle.​

4

TEEMA 4: NÄKYMÄTÖN MYYNTI (opi myymään verkossa, vaikka et rakastaisi myyntiä)

"Jos et osaa myydä tuotteitasi ja palveluitasi, et koskaan voi saada yritystäsi lentoon. Paljastamme ensimmäistä kertaa kehittämämme uudenlaisen tavan myydä, joka muuttaa sinut taitavaksi myyjäksi vaikket pitäisikään myynnistä."

Tässä osiossa paljastamme mm.:

  • Kuinka melkein kaikki ajattelevat myyntiä kertaluontoisena tapahtumana, jossa rahat saadaan asiakkaalta. Todellisuudessa tämä pitää tehdä täysin eri tavalla.
  • Miten sinun tulee muuttaa kaikki ilmainen materiaalisi myyntiä tukevaksi.
  • Ihmiset rakastavat ostamista, mutta vihaavat sitä, että heille myydään. Osa innovaatiotamme onkin myydä silloin, kun henkilö ei ymmärrä, että hänelle on myyty (eettisesti, tietysti!).
  • Mitkä ovat suurimpia virheitä, joita voi tehdä ilmaisen materiaalin kanssa... ja jonka suurin osa yrittäjistä tekee.

Olemme tehneet testejä, joilla olemme hioneet myynti-innovaatiotamme ja sen tulokset ovat TAJUNTAA RÄJÄYTTÄVIÄ. Teimme pienen testin, jossa korotimme tuotteen hintaa, vähensimme ilmaista materiaalia ja tuplasimme myynnin... vain muuttamalla viestintää. Jo pelkästään tämä, seminaarin viimeinen osio on (hyvin käyttöönotettuna) koko seminaarin arvoinen, moninkertaisesti.

5

TEEMA 5: VIVUTETTU KASVU

"Kun saat asiakkaasi ja muut yritykset haluamaan yrityksesi kasvua, voi kasvunopeutesi esim. tuplaantua tai triplaantua."

Tässä osiossa paljastamme mm.:

  • Miten muokkaat kaikesta (ilmaisesta ja maksullisesta) materiaalistasi sellaista, että seuraajasi haluavat levittää sanomaasi.
  • Miten teet kumppanuusmarkkinointiohjelman, joka kerää magneetin lailla jälleenmyyjiä.
  • Mitä työkaluja tarvitset kaiken tämän tekemiseen. Älä käytä satoja tunteja niiden etsimiseen (kuten me), vaan ota suoraan käyttöösi parhaat työkalut.
  • Yksinkertainen (mutta nerokas) tapa saada asiakkaasi kertomaan tuotteestasi kavereilleen. Saat lisäksi Sähköpostikone-ohjelmiston, joka helpottaa sinua tämän tekemisessä.

Yksi osa tätä vivutettua kasvua on löytää yhteistyökumppaneita ja seminaari kokoaa Suomen parhaat tekijät yhden katon alle. Tule siis paikalle ja voit verkostoitua ennen seminaaria, seminaarin aikana ja seminaarin jälkeen.

Voit todeta, että yhteistyötä tekemällä 1+1 on todellisuudessa kolme, neljä tai viisi.​


Koska ja missä

 Digivallankumous-seminaari pidetään?

Digivallankumous-seminaari järjestetään lauantaina 14.11.2015 Tampere-talossa, osoitteessa Yliopistonkatu 55, Tampere.

Ovet avautuvat ja rekisteröityminen seminaariin alkaa klo 9:15. Seminaari alkaa klo 10 ja päättyy klo 17.​

Paljonko seminaari sitten oikein maksaa?

Hinnoittelimme seminaarin niin, että voisit helposti saada investoimasi rahat takaisin kymmenkertaisesti vuoden sisällä seminaarista.

Seminaariin ilmoittautuminen on auki vielä hetken! sulkeutunut.

Tärkeintä on vaan nyt tarttua tuumasta toimeen ja tehdä päätös paremmasta tulevaisuudesta.

Tee päätöksesi kuitenkin ennen kuin seuraava laskuri näyttää nollaa ja ilmoittautuminen sulkeutuu.

00
Päivää
00
Tuntia
00
Minuuttia
00
Sekuntia

Siispä, ilmoittaudu kiitettyyn Digivallankumous-seminaariin klikkaamalla tästä. Sitten vain verkostoidut ja pistät kaiken seminaarissa oppimasi käytäntöön!​

Ilmoittautumisen jälkeen saat välittömästi sähköpostiisi kuitin (voit vähentää seminaarin verotuksessasi, jos sinulla on yritys). Saat myös toisen sähköpostin, jossa opit seminaarin käytännön järjestelyistä.

Edellisen Digivallankumous-seminaarin tyytyväisyysprosentti oli huikeat 97,5%

Saimme lisäksi kasapäin kiitoskirjeitä edellisen seminaarin jälkeen ja tässä on esimerkki muutamasta:

Tapio Joki Myyntitohtori

Säästä hyvä ihminen omaa aikaasi, jos se on minkään arvoista. Uuden oppiminen tällä seminaarilla on hauskempaa kuin itse etsien ja keksien.

Arvioisin seminaarin olevan minulle 20 000 euron arvoinen seuraavan vuoden sisällä.

Taru Hermunen-Kuusela Tietokirjailija

Seminaarin tunnelma ja yhdessäolo toisten samoja elämän ja bisneksen kiemuroita pohtivien kanssa on omiaan vauhdittamaan asioiden selkeytymistä ja kirkastumista omalla kohdalla.

Seminaarista oppii paljon tiukkaa asiaa, mutta erityisesti se antaa energiaa ja motivaatiota itselle. Jos vähänkään mielit osallistua, niin tee se.

Sanna SpohrHyvinvointiakatemian perustaja

Jos olet avarakatseinen ja positiivinen tyyppi, niin mukaan vaan! :)

Voin lämpimästi suositella Digivallankumouksen osaamista.

Heidän palvelunsa sopivat hyvin myös Health Coacheille ja muillekin uusien alojen yrittäjille, jotka haluavat viedä bisneksensä uudelle tasolle.

Kaisa Nissinen Aloitteleva digiyrittäjä

Seminaari aukaisi jonkin lukon ajatuksistani. Päivän aikana osasin ajatella asioita aivan toisin kuin siihen saakka.

Jos nyt todella jatkan työskentelyä asioiden parissa, jotka putkahtivat seminaarissa mieleeni, uskon seminaarin annin olevan useiden tuhansien eurojen arvoinen.

Suositukseni on, että mene ja tee se! Osallistu siihen, niin et tule katumaan. Kannattaa muistaa, että päivä antaa todella paljon ja itse olet vastuussa lopusta.​

TARJOUS!​

Digivallankumous-seminaarin hinta on nyt ainoastaan 490€...

ja saat seminaarin työkirjan, kun ilmoittaudut nyt!

Seminaariaamuna saat itsellesi paperisen työkirjan, jonka täytät seminaaripäivän aikana.

Lopulta työkirjasi tulee sisältämään strategisen kasvusuunnitelman juuri SINUN yrityksellesi, koska jokaisen yritys on ainutlaatuinen. Huom! Tätä työkirjaa EI myydä erikseen.

Kun alla oleva laskuri näyttää nollaa tai paikat ovat täyttyneet, ovet seminaariin sulkeutuu...

00
PÄIVÄÄ
00
TUNTIA
00
MINUUTTIA
00
SEKUNTIA

Ilmoittaudu NYT mukaan ja muuta yrityksesi tulevaisuus muuttumalla strategiseksi yrittäjäksi!​

HUOM! Seminaariin on rajoitetusti paikkoja, jotka täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.​

Voit myös maksaa luottokortilla klikkaamalla tästä.

Supertakuu

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen seminaarin antiin, voit 14.11. lounastaukoon mennessä ilmoittaa järjestäjille, että haluat jättää seminaarin kesken.

Tällöin maksamme sinulle 100% rahasi takaisin ja voit poistua seminaarista koko aamupäivän tietopaketti mukana päässäsi.

Voit myös maksaa luottokortilla klikkaamalla tästä.

Seminaarissa nähdään! Siitä tulee hieno päivä!

Terveisin,

Henri, Petri ja Pekka​

P.S. Jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää, voit lähettää sähköpostia [email protected]   ja siellä sinua autetaan.​